בלוג MASTERCLASS של אורטל אלימלך עם The Makeup Show

MASTERCLASS של אורטל אלימלך עם The Makeup Show

היי גייייז!!

אז השבוע היה לי את הכבוד הגדול להיות מוזמנת לאירוע מאסטר קלאס של המאפרת המוכשרת אורטל אלימלך בחסות תערוכת האיפור The Makeup Show שהוקם על ידי שלי תגר באירוח של שתי המאפרים הגדולים בתחום, דנסה מיירקס וג'יימס וינסנט.

מאוד ריגש אותי לראות חדר כל כך מלא באנשי מקצוע שבאו (אפילו מחו״ל) לצפות בהדגמות המקצועניות. המאסטרים ענו על שאלות ואף שיתפו את הסודות שלהם ואילו מוצרים הם הכי אוהבים לקבלת תוצאות מסוימות.

דנסה מיירקס, מאפרת וצלמת כיום מטיילת ברחבי העולם בהכשרת מאפרים וחובבי איפור ובעלת המותג שלה, Danessa Myricks Beauty. המומחיות והדחף האומנותי שלה אפשרו הזדמנויות לעבוד בפרויקטים רבים עם מפורסמים מתעשיית המוזיקה והסרטים והגישה שלה ליופי הציתה את הרצונות ליצור יחד עם מותגים עולמיים כמו Kiss, Benefit Cosmetics ו Limelight by Alcone.

 

דנסה ידועה בסגנון איפור בגימור זוהר במיוחד ומקדישה את החשיבות של הכנת העור בעזרת מסכות לחותיות ופאטץ' לחות מתחת לעיניים. לאורך ההדגמה שלה, היא מספרת לנו על שתי טכניקות שהן הבסיס לכל איפור שהיא עושה. היא מתחילה עם Underpainting, טכניקה המתמקדת בהכנת העור בעזרת מוצרים המאירות את העור לקראת מוצרי האיפור הסופיים. בכך, היא משלבת את הטכניקה שלה Power of Three בה היא משתמשת בשלושה מוצרים לכל שלב בתהליך כדי למקסם את אפקט הזוהר. אפשר לראות כמה שהטכניקות האלה מאפשרת גימור מחמיא ביותר.

ג'יימס וינסנט, מנהל חינוך ואומנות ב- The Makeup Show ועובד עם המון מותגי איפור ומאפרים. כיום הקריירה שלו מתפקסת על אופנה במסגרת בינלאומית, סרטים, תיאטרון וצילומי אופנה. בעברו, הוא היה האסיסטנט של המאפר האגדי, קווין אקוון במהלך הקריירה שלו איפר מספר עצום של סלבס עולמיים כמו ליידי גאגא, פלורנס אנד דה משין, קורטני לאב, הפו פייטרס ועוד.

ג'יימס שיתף על החוויות שלו בתעשיית האיפור ואופנה בניו יורק. הוא מספר ממבט של איש מקצוע עד כמה זה הכרחי לבנות תיק עבודות שבולטות ויוצאת דופן ליד השוק המוצף במאפרים ומאפרות בתעשייה. כמאפרות, אנו חייבות לדעת איך להסתכל על מי שעומד מולך, מה צריך ואיך להבדיל את עצמך ולשמר את הסגנון שלך.

אורטל אלימלך בעייני אחת המאפרות הכי טובות בארץ. אפשר לראות בברור שהיכולת שלה לאפר היא בעצם אומנות מולדת. יש לה טכניקה מושלמת ורמת דיוק בין הגבוהות ביותר שיצא לי לראות בלייב. היא מדגימה שיטה של מאפרי מאק  ב-Studio Fix Powder Foundation לנקות סביב השפה ולחדד את האודם הסגול המהמם שהניחה על השפתיים.

תודה גדולה לאורטל שאירגנה את האירוע המיוחד ומהמם. מאוד נהנתי, התוצאות הסופיות פשוט מטורפות!

תמיד כיף לחזור לשורשים ופשוט להנות מאומנות האיפור!

האם יצא לכן להיות במאסטר קלאס? ספרו לי בתגובות!