בלוג VIVID MATTE LIQUID LIPSTICKS MAYBELLINE

VIVID MATTE LIQUID LIPSTICKS MAYBELLINE

היי גייייייז!

טרנד הliquid lipsticks חזק ושולט בכל רחבי העולם וגם חברת מייבילין מצטרפת עם המוצר שלה הvivid matte liquid lipstick שהגיעו ממש לא מזמן לארץ, אני כבר הספקתי לראות אותם בניו יורק וכבר אז התלהבתי מהם!

באמת יש סיבה להתלהב מהם, המחשבה של החברה על המוצר אכן מורגשת, אנחנו יכולים לראות את זה כבר מעיצוב האריזה, האריזה שקופה, אינה מטעה מבחינת מראה הכמות שמקבלים והכמות שמקבלים בפועל, ובהתאם לכך, 8 גרם, אכן כמות שווה.

אשלי וקסמן בקשי מייבלין סקירה שפתון עמיד

האפליקטור של המוצר נהדר, הצורה שלו עם הסוף המעט שפיצי משמשת פתרון נהדר, גורמת למוצר להיות קל למריחה וניתן לשימוש ללא עיפרון לתיחום השפתיים, כמובן שבגוונים הכהים יותר ובגוון האדום מומלץ להשתמש בעיפרון על מנת לדייק.

הגוונים יפים מאוד, אטומים, פיגמנטים, כמו בכל חברה יש גוונים שעמידים יותר ויש גוונים שעמידים פחות, אני אישית הכי אוהבת את גוון 45, צבע סגול בורדו מעורבב עם פטל, חורפי ומהמם!

אשלי וקסמן בקשי מייבלין סקירה שפתון עמידאשלי וקסמן בקשי סקירה מייבלין שפתון עמיד

בהמשך ישיר לכל ההצלחה גם הפורמולה בהתאם נהדרת, הפורמולה לא מאט לגמרי מה שגורם למראה כמעט מאט אך עם זאת תחושת לחות על השפתיים לאורך היום, בדרך כלל ליקוויד ליפסטיק מגיעים נוזליים, מתייבשים ומתקבעים על השפתים, השפתון של מייבלין לא מייבש את השפתיים ומשאיר עליו שאריות גם אחרי שמסירים אותו כמו למשל השפתונים של קיילי ג'נר זו הסיבה שהוא מכתים מעט ובמהלך היום דוהה, גם כשהוא דוהה הוא דוהה בצורה אחידה ולא יוצר חורים בשפתיים, ספציפית בגוון הכהה והאהוב עליי בעייתי לעשות טאצ' אפ במהלך היום, אם רוצים צריך להסיר אותו ולמרוח אותו מחדש.  המרקם שלו קטיפתי, יוצר מראה חלק ונעים על השפתיים, מראה אטום ואחיד.
עמיד לכמה שעות ואני חושבת שהחיסרון היחיד שלו הוא השם שלא מייצג אותו נכון, כי לפי השם הוא אמור להיות עמיד ובפועל אנשים מתאכזבים מרמת העמידות שלו .

המחיר של השפתון ללא ספק משתלם ונגיש במיוחד, הרבה יותר משאר החברות שמוכרות ליקוויד ליפסטיקס.

הציון שלי – 8/10 מחיר משתלם ומוצר נהדר.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בדרך כלל יש מבצעים שווים שאפשר למצוא בקלות.