בלוג ג'ייד מתחדשים! + הגרלה שווה לקוראי הפוסט!

ג'ייד מתחדשים! + הגרלה שווה לקוראי הפוסט!

היי גיייייייז!

חברת ג'ייד ערכה השקה של לא אחת אלא שלוש! סדרות חדשות במקביל.
מעבר להשקת הסדרות החדשות החברה חשפה בפנינו את השינוי הכללי שהם עשו, כמו שבטח יכולתם לשים לב, החברה עשתה שינוי תדמית רציני בשנה האחרונה, משינוי הלוגו עד שינוי האריזות, בחירת המוטו החדש FEEL THE BEUTY, מוטו שמלווה את כל הקמפיין החדש שהם יוצאים איתו ושכבר התחלנו לראות בטלוויזיה וברשתות חברתיות,  הפרזנטורית הלא ישראלית אך יפיפייה שהם בחרו ועל הבחירה להשיק את שלושת הסדרות החדשות יחד ובאיזשהי צורה לחגוג את השינוי.

 

הסדרה הראשונה מהשלוש היא סדרת ESSENCES SKIN REGENERATION COLLECTION סדרת טיפוח להתחדשות העור ולהשבת זוהר הנעורים. הסדרה משפרת את אלסטיות העור, מחדשת ומגבירה את התחלפות התאים בעור והחיוניות שלהם.

הסדרה כוללת בתוכה שלושה מוצרים:

  • קרם יום להתחדשות העור ולהשבת הנעורים –  קרם היום מתאים לעור נורמלי עד יבש. מחיר 349.90 ₪
  • קרם לילה להתחדשות העור ולהשבת זוהר הנעורים. מחיר 369.90 ₪
  • סרום להתחדשות העור ולהשבת זוהר הנעורים, הסרום נועד לשימוש גם בבוקר וגם בערב. מחיר 369.90 ₪

הסדרה השנייה היא סדרת RETIAGE MULTI-REJUVENATE סדרת אנטי אייג'ינג  לטיפול בסימני הגיל . הסדרה משלבת רכיבים התורמים להאצת התחדשות העור ושיקום האפידרמיס, כמו כן גם לשיפור הופעת סימני הזדקנות בעור.

הסדרה כוללת בתוכה שני מוצרים:

  • קרם רב תכליתי לטיפול בכל צרכי האנטי אייג'ינג של העור, הקרם מתאים לעור יבש. השימוש בקרם הוא מדי בוקר וערב. מחיר  399.90 ₪
  • סרום רב תכליתי לטיפול בכל צרכי האנטי אייג'ינג של העור. השימוש בסרום הוא מדי בוקר וערב. מחיר 419.90 ₪

הסדרה האחרונה בהשקה המשולשת היא סדרת ACTI-CELL TRIPLE PROTECTION סדרת טיפוח בעלת פעולת אנטי אייג'ינג מסייעת להגן על העור מפני סימני מתח, רעלים המצטברים בעור ומשיבה לעור מראה רענן, חיוני וקורן .

הסדרה כוללת בתוכה ארבעה מוצרים:

  • קרם יום בעל פעולה משולשת של לחות, טיהור והגנה, מותאם לעור רגיל ומעורב. מחיר 189.90 ₪
  • קרם יום בעל פעולה משולשת של לחות, טיהור והגנה, מותאם לעור יבש. מחיר 189.90 ₪
  • קרם לילה בעל פעולה משולשת של לחות, הזנה והגנה, מותאם לכל סוגי העור. מחיר 219.90 ₪
  • קרם עיניים בעל פעולה משולשת של לחות, טיהור ורכות. מותאם לכל סוגי העור. למרוח בבוקר באזור העיניים. מחיר 159.90 ₪

בתור אחת שחובבת קוסמטיקה מקצועית ומוצרים עם חומרים פעילים, הכי התחברתי לסדרת RETIAGE MULTI REJUVENATE מכיוון שהוא מכיל רטינול, ויטמין E וחומצה היאלורונית. היא עשירה ברכיבים נהדרים, הסרום מהסדרה קליל, נספג בשניות, נותן ברק יפה לעור ונותן תחושת רכות.

סדרת ESSENCE SKIN REGENERATION  תתאים לעור בוגר יותר ויותר כבדה.

בסדרת ACTI CELL TRIPLE PROTECTION הייתי שמחה לקבל בתוך קרם היום גם הגנה מהשמש, הקרם אמור לספק הגנה מנזקי הטבע לעור הפנים והשמש היא בהחלט חלק נכבד מנזקי הטבע לעור הפנים שלנו.
ועדיין ללא ספק ג'ייד חברה ישראלית שמספקת איכות ללקוחותיה שהחברות הגדולות יותר, המתחרות מהפארם מספקות לעיתים מוצרים פחות עשירים.

המחירים לעומת זאת יחסית לפארם נחשבים מחירים גבוהים בחלקם, בכל זאת תמיד אפשר למצוא מבצעים טובים שכוללים את המוצרים הטובים. (נכון לכתיבת הפוסט, ניתן להשיג את כל המוצרים במבצעי 1+1 ברשתות הפארם השונות).

אם בא לכן להתנסות במוצרים מהסדרות ניתן להשיג אותם ברשתות הפארם או כמו שהבטחתי הגרלה שווה במיוחד, אתן יכולות להצטרף להגרלה ממש כאן ואולי אפילו לזכות בחלק מהמוצרים.
כל מה שאתן צריכות לעשות זה להירשם לנויזלטר בתחתית העמוד, להשאיר תגובה על הפוסט עם שם ומייל ליצירת קשר וספרו לי כמה זמן אתן כבר עוקבות אחרי הבלוג!

 

ההגרלה נסגרה! תודה רבה לכל המשתתפות!

אשלי וקסמן בקשי ג'ייד הגרלה

המוצרים המשתתפים בהגרלה: RETIAGE – קרם וסרום רב תכליתי. ESSENCES – קרם לילה להתחדשות העור. ACTI-CELL – קרם יום לעור רגיל ומעורב