בלוג סקירה – LA PRAIRIE SKIN CAVIAR ESSENCE-IN-LOTION

סקירה – LA PRAIRIE SKIN CAVIAR ESSENCE-IN-LOTION

היי גיייייז!!

לה פררי, המותג הקוסמטיקה היוקרתי משוויץ השיק מוצר חדש שמצטרף לסדרת הדגל של המותג ' Skin Caviar '.

המוצר החדש מכיל את תמצית הקוויאר האיכותית והבלעדית של לה פררי, עם שילוב חומרים משובח הרשום כפטנט של לה פררי. השילוב של החומרים לטענת החברה מכין את עור הפנים לפני השימוש בסרום אצל נשים בוגרות יותר ואילו בשימוש בקרב נשים צעירות המוצר משמש כתחליף לסרום.

לה פררי יצר תקדים בשימוש בתמצית הקוויאר ואפילו רשמו על כך פטנט, תמצית הקוויאר בה הם משתמשים היא הטהורה והטבעית ביותר שניתן להשתמש.
לטענת החברה, תמצית הקוויאר בתוך המוצר מכינה את העור לפעולת מיצוק, מציעה דרך חדשה לפינוק העור בשילוב עם הקוויאר.
מי הפנים עם תמצית הקוויאר ממריצים ומרגיעים את העור לפני הטיפול ומספקים את השלב הראשון של הטיפול, ממלאים את העור בלחות ומאפשרים ספיגה מאוזנת ויעילה יותר של סרום וקרם לחות.

במהלך ההשקה הסבירו לנו על החברה, על הסדרה ועל המוצר בפרט. מי הפנים עם תמצית הקוויאר מציעים 5 יתרונות לעור בעל מראה צעיר יותר ולאחר ההתנסות שלי במוצר יכולתי לבדוק האם היתרונות שהם מציעים אכן קורים.

  • אז היתרון הראשון שהם מציעים הוא לחות וריכוך ואכן המוצר נותן לחות נהדרת לעור וגורם לו להרגיש רך ונעים.
  • הרגשת מתיחה ורעננות מיידית אכן מורגשת, ברגע ששמתי את המוצר על הפנים הרגשתי את הרעננות והוא באמת מרגיש כמו משהו שנותן מתיחה, מתייבש אחרי כמה שניות על הפנים ומרגיש לי מקצת כמו הface and body של MAC שמתייבש על הפנים ונותן את הכיסוי שלו.
  • מותח וממצק לאורך זמן, אני משתמשת כרגע במוצר רק כמה ימים אז את זה נוכל לדעת רק בהמשך.
  • מחליק את מרקם העור, שמתי לב שבשילוב שלו לפני הסרום שלי של NUTRI PEPTIDE של GIGI העור שלי נראה זוהר וחלק, בתור אחת שברגע שמשהו עושה לה לא טוב לפרצוף רואים את זה מיד אני מאוד מרוצה.
  • מפחית עומק נקבוביות פעורות, אני לא מאמינה שמוצר יכול באמת לשנות עומק נקבוביות ואכן גם כאן לא ראיתי שיש שיפור במצב ההקבוביות שלי.

ללא ספק אהבתי את המוצר והופתעתי ממנו לטובה, כשהגעתי להשקה די פקפקתי ביכולות שלו אבל כבר לאחר השימוש הראשון הבנתי שהוא שווה אפילו הרבה יותר ממה שהסבירו לנו עליו.

אשלי וקסמן בקשי טיפוח לה פררי השקה סדרת קוויאר

הטוויסט המאוד מאוד גדול מגיע עם המחיר של המוצר.
המוצר נמכר ב1400 ₪, מחיר מטורף למוצר טיפוח והשאלה הכי מתבקשת היא האם שווה לשלם מחיר כזה?!

המוצר אכן מצויין, מקבלים ממנו כמות גדולה, הוא מגיע ב150 מ"ל וצריך ממש שתיים שלוש טיפות כשמשתמשים בו.
האריזה שלו היא אריזת זכוכית יוקרתית מאוד והמותג עצמו מוכר כמותג מאוד יוקרתי ומחיריו בהתאם.

אז באמת מחיר יקר מרגיש מוצדק אבל עם זאת 1400 ש״ח בעייני קצת מוגזם מידי… סביר להניח שאני לא ארכוש אותו שוב במחיר הזה, ובדיוק לגבי זה אני רוצה להגיד לכם תודה ענקית! על הזכות שיש לי בזכותכם לקבל מוצרים שונים ולהמליץ לכם באמת ומכל הלב האם הם שווים או לא.

הציון שלי –8.5/10 חצי נקודה ירדה על המחיר הבאמת מוגזם ועוד נקודה ירדה על החיסרון היחיד בערך של המוצר, שאין לו משאבה שהייתה יכולה להיות מועילה מאוד ולגרום לפחות חומר להתבזבז בכל שימוש.

בכל זאת אם בא לכן לפנק את עצמכן ויש לכן תקציב להרשות את זה לעצמכן המוצר מומלץ בחום!

המוצר נמכר ברשתות הפארם השונות אך שימו לב שלא בכל הסניפים.