בלוג מייקאפ-פודרה + קונסילר של קליניק: Beyond Perfecting

מייקאפ-פודרה + קונסילר של קליניק: Beyond Perfecting

היי גייייז!

קליניק משיקה מוצר חדש של מייקאפ פודרה + קונסילר שמחליף את המייקאפ פודרה הקודם שהיה לחברה. האריזה מזכירה לי מאד את המייקאפים הנוזליים שמגיעים עכשיו עם ספוג (כמו של לנקום) אבל המוצר הזה כמובן לא נוזלי אלא מגיע במרקם של אבקה דחוסה.

IMG_1080

IMG_1081

משהיה נחמד לגלות זה שהספוג אינו פשוט, אלא יש לו צד אחד עם גימור יותר ״שעיר״ אני אגיד מחוסר מילים לתאר את זה במדיוק. האפשרות להחליט בין הצדדים של הספוג מעניק עוד אפשרויות מריחה. מה שעוד יותר נחמד באפליקטור זה שיש לו שפיץ לאפשר כניסה לאזורים קטנים כמו צידי האף וכמובן שגם מאד מתאים לזה שהמוצר אמור גם להחליף קונסילר.

IMG_1082

בצד אחד של הפנים הנחתי את הפודרה עם מברשת על מנת לראות איך הוא יושב בכיסוי נמוך יותר. עם מברשת, הפודרה מצליחה לאחד מעט את גוון העור ולא נראה בכלל על הפנים!

IMG_1089 IMG_1094

IMG_1102

לפני/אחרי שכבה דקה עם פודרה

מתחת לעיניים, הנחתי את הפודרה עם השפיץ של הספוג כדי לראות איך הוא מתמודד עם כהויות.

IMG_1103 IMG_1106

בצד השני, הנחתי עם הצד ה״שעיר״ של האפליקטור. אהבתי את רמת הכיסוי והגימור המאט-טבעי בקיבלתי.

IMG_1110

עברתי שוב על הצד הראשון עם הספוג על מנת לבדוק את אפשרות הבנייה של רמת הכיסוי. ובהחלט ניתן לבנות, אך כשבונים יותר מידי המוצר מתחיל להיבלט על העור ונראה טיפה ״קמחי״ אך יחסית למוצר פודרה, אהבתי את רמת הלחות וקרמיות שעדיין יש בפורמולה. מה שכן, לא אהבתי בכלל איך שהמוצר ישב מתחת לעיניים ולא הייתי נותנת לו להחליף לי את הקונסילר הרגיל שלי.

IMG_1119 IMG_1124

עמידות המוצר הייתה טובה ליום של 6 שעות בתנאים נוחים אך לא הייתי קוראת למוצר הזה עמיד במיוחד. בסוף היום המייקאפ היה נראה לעין והבליט מאד קמטוטים על הפנים ומתחת לעיניים.

IMG_1177 IMG_1170

יתרונות:

  • כיסוי בינוני עד גבוה
  • סופג שומנים ונשאר מאט על עור שמנוני
  • מרקם קרמי ונוח על הפנים (משלב חמאת מורו-מורו)
  • אפליקטור עם שני צדדים וצורה נוחה
  • אריזה יפה מאד

חסרונות:

  • עמידות בינונית
  • מבליט קמטוטים (לא מומלץ לעור יבש)

ציון שלי: 6.5/10
מחיר: 189-236 ש״ח (תלוי במבצעים)
הגוון שעלי: 02 Alabaster