בלוג סקירה: המייקאפ החדש של לנקום!

סקירה: המייקאפ החדש של לנקום!

היי גיייייייז!

כמו הרבה טרנדים באיפור וטיפוח שמתחילים במזרח אסיה, גם הטרנד של מייקאפ ב"כרית" מגיע למערב בהשקה של המייקאפ החדש "Miracle Cusion" של לנקום. אני חושבת שהמותג שממש הביא את הקונספט של מייקאפ ב"כרית"  לתודעה עולמית זאת הייתה LANEIGE – מותג קוריאני שהשיק ביבי קרים בצורה הזאת לפני מספר שנים בודדות. בשנה האחרונה, המותג הידוע ועשיר בהיסטוריה, לקנום, חבר למפארת על וגורוית אמיתית ליסה אלדריג' וביחד הם הצליחו להביא את הטרנד גם אלינו ובכבוד גדול!

המייקאפ (שעצמו נוזלי) מגיע באריזה שנראת כמו של מייקאפ מוצק. מקבלים ספוגית מיוחדת (שפותחה במיוחד על מנת להתאים לפורמולה) ואיתה לוחצים על הכרית ומשחררים את החומר. האריזה יפה, יוקרתית ואיכותית כמו שנצפה לראות מלנקום. אני מתה על זה שיש מראה (שימושית אגב) על פני האריזה ומראה גם בפנים! האריזה מאפרשת טאצ' אפים מאד נוחים בכל מקום במהלך היום!

IMG_3658

ואכן טאצ' אפים הם חשובים כי הפורמולה עצמה לא מאד עמידה. המייקאפ מעניק כיסוי קל (שניתן מעט לבנות אבל לא עד רמת כיסוי בינונית פרופר) והגימור לחותי וקורן. פלוס רציני במייקאפ זה שהוא מכיל הגנה מורחבת מהשמש (uva/uvb) שזה לא רואים הרבה!

לאחר הרבה שימוש עם המייקאפ אני יכולה להגיד שהמייקאפ הזה הוא מאד מזכיר פורמולות של ביבי קרים. קליל, לא כבד על העור, מעניק ברק יפייפה ומעניק הגנה טובה מהשמש. אני כל כך מצדיעה ללנוקם על כך שבחרו לקרוא למוצר מייקאפ ולא ביבי קרים כי דיי כמה אפשר..

IMG_3732

אני כל כך אוהבת איך שהמייקאפ נראה על העור – פשוט חי, זוהר וטבעי. לצערי לי יש עור מאד שמנוני ולא מעניק לי את רמת הכיסוי שאני רגליה אליו אבל מה שאני אוהבת לעשות איתו זה להניח אותו מעל מייקאפים אחרים ולקחת אותו איתי בתיק לטאצ' אפים במהלך היום (אם לא הולכים לצלם אותי כהוא בהחלט מחזיר עור ומצטלם מבריק מידי עלי).

SAMSUNG CAMERA PICTURES

לאחר 3-4 שעות

אם את אישה שלא מאד אוהבת מראה של מייקאפ ויש לך עור יבש או בוגר אני בהחלט הייתי ממליצה לך לנסות את המייקאפ הזה כי אני חושבת שזה הקהל יעד האמיתי, אבל לתנאי הלחות והחום שלנו כאן בארץ אני יודעת שבדרך כלל נשים מחפשות מייקאפים יותר מאטים ויותר עמידים.

מעניין אותי לדעת אם ניסיתן את המייקאפ ומה חשבתן!

מחיר: 237 ש"ח (לאריזה + מייקאפ 14g)
160 ש"ח (מילוי)

ציון שלי: 8/10