בלוג חג של החגים בואדי ניסנאס!

חג של החגים בואדי ניסנאס!

היי גיייייז!

אז בעקבות הפוסט הקודם, היה מאד רלוונטי לעלות פוסט מהיום שלנו בואדי ניסנאס!

כל שנה אנחנו אוהבים לבקר בפסטיבל חג של החגים בחיפה. הפסטיבל נועד לבטא את אופייה של חיפה כעיר בעלת אוכלוסייה מעורבת שבה חיים במשותף בני כל הדתות ולקדם דו-קיום וסובלנות ביניהם. קוראים לפסטיבל "חג של החגים" כדי לציין את שלושת החגים שמתקיימים בחודש דצמבר לשלושת הדתות המרכזיות בארץ: חנוכה, חג המולד והרמדאן (שלפעמים מתקיים בדצמבר אבל לא תמיד).

אני ממש מתחברת לרעיון שמאחורי הפסטיבל באופן כללי וחושבת שהדו-קיום פשוט נפלא ובאמת נותן תקווה לשלום אבל מעבר לזה אני פשוט מתה על האווירה, הקישוטים ואיך לא – האוכל!

מתחילים את היום עם.. מלבי!

IMG_0044

היה לנו מזל שהיינו הפעם עם חברה שסיפרה לנו על האומנות שעל הקיר. זוהי סיכת ביטחון שקצת מזכירה את מפת מדינת ישראל. היא פתוחה ולא מושלמת. היא מסמלת את ה"קרע" החברתי שיש כאן בין המגזרים ואני מאד התחברתי אליה.

IMG_0052

אז מה אוכלים בואדי ניסנאס? האמת שהכל שם כל כך טעים, אבל קיבלנו המלצה מכמה עוקבות באנסטרגם לאכל במסעדת נדימה. (תודה על ההמלצה!) אכלנו חוסום, מג'זרה וממולאים! י-א-מ-י!

IMG_0070

IMG_0071

היה יום מקסים, כיף וטעים! אז תודה רבה לחיפה על האירוח המקסים! פעם הבא שאהיה באזור יהיה במפגש שלי בקניון עופר קיריון וקריית ביאליק ב-19.12.2014 בין שעות 11:00-13:00 בחנות מאק! עם אתן גרות באזור תבואו! אני מתה להכיר אתכן!

IMG_0056 IMG_0050

עלי:
חולצה – מקנדה
חצאית – H&M
וסט – BERSHKA
גרביון – LIFE
נעליים – ALDO
תיק – NINE WEST
שרשרת – FOREVER21

על עידן:
סוודר – MASSIMO DUTTI
מכנסיים – GAP