בלוג סקירה: צלליות של אנטונים!

סקירה: צלליות של אנטונים!

היי גייייייייז!

אם אתן צופות בסרטונים שלי, אתם כבר מכירות את המברשות של אנטונים. אבל האם ידעתן שיש להם גם איפור? בנוסף לצלליות שאני מציגה לכן היום, עשיתי גם פוסט על עפרונות שחורים והזכרתי גם את העפרון שלהם.

אנטונים היא חברת האיפור האורגנית היחידה בארץ! אל תתבלבלו בין מינראלי ואורגני. אורגני אומר שכל הרכיבים במוצרים הינם 100% טבעיים בלבד. למי שמבינה קצת במוצרי איפור, זה ממש לא טריביאלי למצוא מוצרי איפור איכותיים ופגמנטים אורגנים ולכן הייתי חייבת להגדיש פוסט שלם לצלליות האלו.

IMG_9963באו נדבר רדע על האריזה. או אמ ג'י! המיתוג הבמבוק הזה של אמטונים כל כך יפה ומודרני ובאמת נותן לי תחושה שאני עושה משהו טוב בשביל עצמי. אנטונים היא חברה אמריקאית ועדיין אין את כל המוצרים בארץ, והאמת שהייתה לי את הזכות כבר להכיר את צלליות האלו כבר מלפני מספר חודשים אבל חיכיתי עד שהם יהיו למכירה באתר כדי לספר לכן.

כרגע בארץ יש שתי פלטות: CROISETTE (ימין) ו-NOISETTE (שמאל). הפלטות מגיעות עם מברשת דו-צדדית באיכות גבוהה מאד.

CROISETTE: שחור מאט, ברונזה שימר, ורוד סלמון שימר, שמנת מאט.
שילוב נהדר ורואים שהייתי מחשבה על התאמה בין הצבעים למרקמים שלהם. אפשר ליצור הארה מאט (לבד) או שימר (שילוב של שני הגוונים). השחור חייב להיות מאט לפינה חיצונית או תיחום ריסים. ושני הגוונים המהממים באמצע במרקם מבריק מודרני.

IMG_9965

NOISETTE: חום קר מאט, חום חם סאטן, זהב ברונה שימר, זהב שמנת שימר
הפלטה הזו האהובה עלי. כל הגוונים הטבעיים ועדינים שאני אוהבת ולפי דעתי רמת הפגמט בפלטה הזו יותר טובה.

IMG_9964

כמו שנאמר, רמת הפגמנט משתנה מצללית לצללית ויש מקום לשיפור בגוונים הבהירים בפלטת CROISETTE אבל לאיפור 100% אורגני אני באמת מופתעת לטובה על העוצמה ועמידות של הצלליות.

אני מאד ממליצה על הצלליות לנשים שחשוב להן שהאיפור יהיה בריא, אורגני, בלי פגיעה בבעלי חיים, ובמיוחד לנשים בעלות רגישויות. הגוונים יפייפיים ואין בכלל נשירה על הפנים!

ציון שלי: 8.5/10

מחיר: 169 ש"ח ל-4 צלליות
ניתן להשיג כאן: http://goo.gl/MGSnc7
קוד קופון לחודש דצמבר (אין כפל מבצעים): BeAntonym