בלוג העפרון השחור האהוב עלי!

העפרון השחור האהוב עלי!

היי גיייייז!

כמה שזה נשמע פשוט לקנות עפרון שחור, מי שכבר יצא לה לשחק קצת עם איפור יודעת שדווקא למצוא

עפרון שחור באמת טוב יכול להיות אחד הדברים הכי קשים באיפור. או שהם נמרחים, נוזלים, חסרי פיגמנט, לא שחורים מספיק, לא עמידים ועוד כל מיני תלונות שיש לנו לאמר.

כששואלים אותי על איזה עפרון שחור אני ממליצה, אני דבר ראשון שואלת "מה את מתכוונת לעשות איתו?" נכון מעצבן שאני עונה לשאלה עם שאלה, אבל זה באמת קריטי על מנת להמליץ על העפרון הנכון. היום ריכזתי עבורכם את העפרונות האהובים עלי לשימושים השונים.

1. העפרון השחור לאיפור מעושן – MAC Khol Power Eye Pencil in Feline

העפרון פיליין של מאק הוא באמת שחור פחם, פיגמנטי מאד ונמרח בקלות. הוא מומלץ מאד כבסיס לאיפור מעושן כי כל כך כיף לטשטש את העפרון הזה. טיפה ממנו וניתן לטשטש עד מחר, והכי מגניב הוא נשאר שחור. שימו לב שהעפרון הזה לא עמיד ולכן צריך לקבע אותו עם צלליות ולכן גם לא מומלץ לקו המים.

מחיר – 90 ש"ח

http://www.maccosmetics.co.il/product/shaded/151/1579/-/Kohl-Power-Eye-Pencil/index.tmpl

2. העפרון השחור לאיפור עדין – Lancome Le Crayon Khol

העפרון השחור של לנקום אינו מאד שחור וכשמטשטשים אותו הוא ממש הופף לאפור כהה. העפרון הזה מומלץ מאד לנשים שמחפשות "לעשן" את העפרון שלהם אבל שיהיה יותר מעודן, ולכן גם מעולה ליום-יום/לעבודה. הוא קצת יותר עמיד מהפיליין של מאק, אבל עדיין לא מומלץ לקו המים.

מחיר: 97 ש"ח

http://il.strawberrynet.com/makeup/lancome/le-crayon-khol—no–01-black/19086/#DETAIL

3. עפרון שחור עמיד –  Rimmel ScandalEyes Waterproof Khol Kajal Eyeliner

העפרון הספציפי הזה של רימל כרגע לא נמכר בארץ, אבל אני מאד מקווה שאולי יום אחד יגיע. בינתיים אם יש לכן אפשרות לרכוש אותו בארה"ב/אירופה – מומלץ מאד! העפרון הזה שחור מאד, עמיד מאד וגם זול מאד! הבעיה היחידה שהוא מתקבע מאד מהר ולכן לא מומלץ כבסיס לאיפור מעושן או לאייליינר מעושן. הוא גם מאד עמיד ולכן לא כיף להסיר אותו בסוף היום. מסיבה זאת, כנראה גם לא מומלץ לבעלי עיניים רגישות. שימו לב, שאם לא סוגרים את הפקק טוב, הוא מתייבש ולא יהיה בעל שימוש.

מחיר: $5-$10

http://www.feelunique.com/p/Rimmel-Scandaleyes-Waterproof-Khol-Kajal-Eye-Liner

4. העפרון המושלם שמשלב את כל התכונות – Antonym Eye Pencil

העפרון השחור של אנטונים הוא העפרון הכי מומלץ מכיוון שהוא באמת עונה על רוב הדרישות שלי מעפרון שחור ולכן זה העפרון שנמצא אצלי כרגע באופן קבוע במגירה. הוא שחור מאד, עמיד אבל מתקבע רק אחרי מספר דקות ולכן כן ניתן לטשטש אותו ולהשתמש בו כבסיס לאיפור מעושן או אייליינר מעושן. בגלל שהוא עמיד, הוא כן מומלץ לקו המים ובגלל שהוא מחברת אנטונים (איפור אורגני) הוא מומלץ מאד לבעלי עיניים רגישות. בגלל שהמרכיבים הינם אורגנים, ניתן להסירו הקלות. לקינוח, הוא מגיע עם מחדד (מעולה!) נישלף! מה עוד אפשר לבקש מעפרון שחור?

מחיר: 80 ש"ח

http://www.antonymcosmetics.co.il/Botique/MakeUp

קוד קופון ל-20% הנחה + משלוח מחינם! FKNVPAY

תמונות להשוואה

1. מאק

2. לנקום

3. רימל

4. אנטונים

לאחר דקה