בלוג מייקאפ חדש למאק – STUDIO FIX SOFT MATTE FOUNDATION STICK

מייקאפ חדש למאק – STUDIO FIX SOFT MATTE FOUNDATION STICK

הי גייייז!

מאק היא אחת החברות האהובות עלי, ואני תמיד מתרגשת כשמשיקים מוצר חדש, והפעם לא סתם מוצר אלא מייקאפ חדש!

כל כך התלהבתי מההשקה שישר עשיתי סרטון סקירה עליו:

 

זה מייקאפ סטיק, דבר שלא רואים הרבה במותגי איפור שיש בארץ. הגימור שלו מאט ובמאק טוענים שהוא עמיד לעד 24 שעות, טענה שאני לא אבחן כי אני לא משאירה עלי איפור לכל כך הרבה שעות 🙂

הייתה לי חוויה ממש מוזרה עם המייקאפ הזה… השכבה הראשונה והשנייה שלו סירבו להיטמע לעור, ואפילו השלישית לא הצליחה לכסות את כל הפיגמנטציה שלי בצורה טובה. הוא כאילו ישב על העור במקומות מסויימים, השאיר חורים במקומות אחרים… ממש ממש מוזר! רק אחרי שעשיתי את ההארות והצללות (עם גוונים אחרים של אותו המייקאפ) התוצאה הייתה אחידה וממש אהבתי את איך שהוא נראה! הגימור לא מאט לגמרי אבל לא לחותי או Dewy, אלא מאט סאטני קצת, נראה ממש יפה!

עשיתי לכם השוואה של איך נראיתי לפני ואחרי האיפור:

וזו תמונה ממש אחרי שסיימתי להתאפר, בתאורת טבעית:

וזה אחרי 12 שעות:

אחרי 12 שעות אני לחלוטין מגדירה אותו כמייקאפ עמיד, שבעיניי אומר שהוא לא התפרק בשום מקום, הכיסוי שלו נשאר וכו׳. זה שהוא מבריק לטעמי לא קשור לעמידות, בעיקר כי הברקה קשורה הרבה לסוג העור וגם אפשר לפתור אותה בקלות כמו שהראיתי בסרטון :). בנוסף למייקאפ עצמו שמחתי לראות שהקונטור שעשיתי לא זז מילימטר! אגב, קחו בחשבון שהלוק שאהבתי הוא תוצאה של שילוב בין 3 גוונים שונים (מייקאפ, היילייט וקונטור), מה שיכול לצאת קצת יקר עם המחיר בארץ…

עניין הקושי בטשטוש הוא בעצם הסיבה שהמייקאפ עמיד – הוא ׳נתפס׳ על העור ולא זז ממנו. צריך למצוא סוג של איזון בין כמות חומר שתאפשר טשטוש טוב לבין כמות שתראה ׳קייקית׳, אבל אם מוצאים את האיזון זה יכול להיות מייקאפ מצויין, בעיקר לאירועים ולזמנים שרוצים להיראות ממש ממש טוב!

יש אתגר בליצור מייקאפ קרמי שיהיה מאט, כי בד״כ הם נוטים להיות שמנוניים יותר וקל לטשטש אבל הוא לא עמיד. מאק הצליחו בעיניי לעמוד באתגר הזה אבל יש עדיין לאן לשאוף. כמו שאמרתי בסרטון, אני לא חושבת שזה מייקאפ שיתאים למי שרוצה להתאפר בחמש דקות אבל בכל זאת אני חושבת שיש כאן התחדשות מבחינת הפורמולה – אבל בכל זאת, לצערי, אני לא יכולה להמליץ על המייקאפ הזה.

המייקאפ החדש מגיע ב-33 גוונים ומחירו 192 ₪.