בלוג מוצרים חדשים בסדרת SUPER של GLAM GLOW!

מוצרים חדשים בסדרת SUPER של GLAM GLOW!

הי גייייייז!

חברת Glam Glow הוציאה לאחרונה שני מוצרים חדשים שמיועדים לצמצום הנקבוביות, כהמשך למסיכת SUPERMUD של המותג.

בסדרה סרום ומי הסרה, שניהם מועשרים בתערובת 6 חומצות פעילות – Lactic Acid, Salicylic Acid, Glycolic Acid, Mandelic Acid, Tartaric Acid, and Pyruvic Acid. החומצות הללו בעצם פועלות לשחרור נקבוביות חסומות והסרת תאי עור מתים שהצטברו על פני העור. השילוב של החומצות הללו מאוד אפקטיבי אבל שימו לב שלעור רגיש או יבש לא הייתי ממליצה על הסדרה הזו כי יש מוצרים שמתאימים יותר, זאת מכיוון שכמות החומצות הפעילות עלולה לגרות עור רגיש וכנראה שלעור יבש אין מספיק לחויות, אבל אפשר להוסיף לחויות ממקורות אחרים….

יש מגמה בשנים האחרונות שמותגים מיינסטרימיים מתחילים לשלב מרכיבים יותר פעילים ורציניים במוצרי הטיפוח שלהם שהופך את זה למוצר אפקטיבי ולא סתמי, וזה כיף לראות את השינוי הזה.

בשני המוצרים, למרות שכתוב עליהם לשימוש ביום או בלילה בשילוב עם מקדם הגנה, אני לא מסכימה עם זה ולדעתי עדיף להשתמש בהם רק בלילה כי החומצות עלולות להפוך את העור ליותר פוטוסנסטיבי (יותר חשוף לנזקי השמש).

הסרום נקרא SUPERSERUM והוא מיועד לכל סוגי העור, לשימוש יומיומי. הוא אמור להשיב נפח לקמטוטים באופן מיידי באמצעות חומצה היאלורונית, שביחד עם 6 החומצות האחרות גם ממיסה תאים מתים, מעדנת את מראה הנקבוביות וחושפת עור חלק וקורן.

מי ההסרה נקראים SUPERTONER, ובנוסף לחומצות הוא מועשר גם בפחם פעיל. עדיף להשתמש בו בלילה, לאחר ניקוי העור ולפני סרום ולחויות וכו׳.

הסרום נמכר ב-249 ₪ ומי ההסרה ב- 155 ₪.