בלוג טרנד חדש – מוצרי איפור וטיפוח שנראים כמו אוכל

טרנד חדש – מוצרי איפור וטיפוח שנראים כמו אוכל

הי גייייז!

בזמן האחרון שמתי לב שיש טרנד מעניין בעולם האיפור – מוצרי איפור בהשראת אוכל! בעולם האיפור והטיפוח הקוריאני יש כבר הרבה שנים מוצרים שנראים בצורתם כמו ירקות ופירות, למשל מוצרי טוני מולי:

או מוצרים של Etude House:

כמו הרבה טרנדים, גם הטרנד הזה מתחיל לחלחל לתרבות המערב אבל בצורה קצת שונה… לאחרונה יצאו כמה וכמה פלטות צלליות דווקא שההשראה לגוונים ולעיצוב הפלטה נובעים ממאכלים פופולריים כמו למשל פלטת פיצה של חברת GLAMLITE:

פלטת טאקו של אותו מותג:

פלטה בצורת מילקשייק של Bombshell Cosmetica:

שלא לדבר על שתי פלטות בהשראת המבורגר!

אחת גם של Bombshell Cosmetica

והשנייה של GLAMLITE

שהגדילו לעשות ואף הוציאו ריסים באריזה של צ׳יפס!

אני חושבת שהטרנד הזה הוא אחת ההתפתחויות הפחות טובות של טרנדים שמגיעים מ-K Beauty לחברות מערביות יותר. החמידות של המוצרים הקוריאניים לא מגיעה לפלטות האלה בכלל והן נראות מאוד מגושמות וצבעוניות יתר על המידה. הגוונים אומנם דומים להשראה, אבל ברובם לא ממש מסתדרים יחד ליצירה של לוק יפה ומגוון לוקים שניתן ליצור עם הפלטה…

חברה אחת שאני כן חושבת שמגיבה אל הטרנד הזה בצורה יותר טובה היא Beauty Bakery. לפי השם כבר אפשר לנחש שאריזות המוצרים שלהם מבוססות בלוק שלהן על מאפים או אפייה בכלל. למשל יש להם פודרה שמגיעה באריזה של קמח:

או למשל ספוגיות שמגיעות במארז שנראה כמו קרטון ביצים:

פרשנות אחרת לטרנד היא בטיפוח שבו תמיד השתמשו בפירות או ירקות כרכיבים במוצרים, אבל הגדילה לעשות חברת Glow Recipe שממש מבססת מוצרים שלמים על רכיב אחד מרכזי, כמו למשל סדרה שלמה שמבוססת על אבטיח, או אננס או אוכמניות, מה שמשתקף גם בעיצוב המוצרים:

מה דעתכם על הטרנד הזה? ניסיתם מוצר בצורת אוכל? ספרו לי!