בלוג קולקציית Electric Wonder של MAC

קולקציית Electric Wonder של MAC

קולקציית הקיץ של מאק לשנת 2019 נקראית Electric Wonder והיא באמת נראית מופלאה! האריזות כל כך יפות, מושקעות ומיוחדות. מזמן לא ראינו משהו כזה ייחודי ממאק!

הקולקצייה מורכבת משילוב של מוצרי עיניים, פנים ושפתיים. כולם בעיצוב המרהיב של השיש הורוד עם עורקי זהב.

בהתחלה חשבתי שפלטת הפנים כשמה כן היא, פלטה שמכילה מוצרי פנים שונים, אבל בבדיקה נוספת ראיתי שכל הגוונים שימריים (וגם מאק קראו לה ׳פלטת שימרים׳ מסתבר…). המטרה של פלטה כזו היא להתאים להרבה גווני עור, וככזו היא מצויינת. עלי שני הגוונים הבהירים משמאל למעלה וכן הגוון השמאלי התחתון עובדים מצויין כהיילייטרים, נותנים ברק יפה בלי חתיכות גליטר גסות. שלושת הגוונים האחרים בהחלט יכולים לשמש כסמקים שימריים, אבל ביד קלה כדי שלא יווצר כתם.

אהבתי מאוד את המראה של הסומק Into Eternity, עם ה-Marbling שנוצר עליו, וגם הוא בעצם סומק מאיר ושימרי מאוד. עלי הגוון נראה כמו עור צרוב מהשמש, אבל מצאתי שקצת קשה לטשטש אותו על העור.

בקולקציה יש מספר שפתונים וגלוסים, כולם בגוונים נייטרלים שונים, שוב שיתאימו להרבה גווני עור. הליפגלאס בגוון Rock Starz נראה כמו חום שימרי מנצנץ קצת על השפתיים. השפתון Feelin' Sedimental מתקבל עלי די בהיר ומצאתי שהוא הכי יפה עם עפרון שפתיים טיפה יותר כהה מתחתיו.

מימין לשמאל – השפתון, הגלוס, הסומק והשימרים בפלטה.

בקיצור, קולקציית קיץ מהממת, שתתאים לכל אחת ואחת!