בלוג פלטת הארות GLOWPOWDER של GLAM GLOW

פלטת הארות GLOWPOWDER של GLAM GLOW

היי גייייייז!

יש בשוק הרבה פלטות פנים, מכל מיני סוגים – כאלה שמשלבות ברונזרים וסמקים, פלטות רק של ברונזרים, פלטות רק עם סמקים ויש גם פלטות שיש בהן רק היילייטרים, כלומר פלטות הארות. וכזו היא הפלטה החדשה של גלאם גלו – GLOWPOWDER. בפלטה יש 3 גווני היילייטר שונים: גוון לבן עם שיפט ורוד, גוון שמפניה מוזהב וגוון ברונזה חמים. יש לה ריח נעים אבל לא מזוהה, סוג של וניל אבל טיפה שונה…

חייבת לציין שכשראיתי שגלאם גלו הוציאו מוצר איפור הייתי קצת סקפטית, כי הם חברת טיפוח ולא חברת איפור, אבל האמת היא שהופתעתי לטובה!

בגלל שכאמור גלאם גלו היא חברת טיפוח, הפודרות בפלטה מכילות כמה רכיבים לא קונבנציונאליים – הן מועשרות בחומצה היאלורונית, חמר ברזילאי מוזהב, אבני חן ומוזהבות וקומפלקס TEAOXI® Vitalflower. אני לא בטוחה כמה מהרכיבים האלה באמת עושה משהו לעור שלנו, שכן איפור לא חודר עמוק לשכבות העור.

הפודרות עצמן מרגישות נעימות מאוד, חמאתיות ומכילות רמת פיגמנט טובה ויוצרות מראה יפה מאוד על העור, אבל חשוב לומר שמבחינת הארה, הן לא הכי מסנוורות שיש, יותר הארה טבעית ועדינה שהיתרון הוא שהן לא מדגישות יותר מדי פגמים או נקבוביות בעור אבל גם לא נותנות את האפקט החזק והמסנוור שטרנדי ברשת היום.

הגוונים עצמם מתאימים לכל גווני העור, אבל לשימושים שונים – עלי למשל הגוון השמאלי הוא בהחלט היילייטר מצויין, אבל שני הגוונים האחרים הם יותר Blush Topper מהיילייטר, ולמרות שניסיתי אותם גם כברונזר וסומק, הם טיפה בהירים מדי למטרה הזו ולא יוצרים את רמת הקונטרסט שאני אוהבת. אבל, ניסיתי אותם גם על העיניים והם היו מהממים כצלליות!
אני חושבת שלעור כהה יותר הגוון הימני והמרכזי יתאימו יותר כהיילייטרים.

כמובן שאי אפשר לדבר על הפלטה הזו מבלי להתייחס לאריזה – זו אחת האריזות היותר חדשניות ומעניינות שיצא לי לראות, היא עשויה ממעין גומי/סיליקון רך ונעים מאוד, עם המילה GLOW על החלק הקדמי שלה. אני אהבתי!

 

מחיר: 165 ₪