בלוג שבוע אופנה ניו יורק!

שבוע אופנה ניו יורק!

היי גיייייז!

כמו שרובכם יודעים, בשבוע שעבר השתתפתי באירועי שבוע אופנה בניו יורק. אני לא מאמינה שאני אפילו כותבת את המילים האלו כי זה עדיין מרגיש לי לא אמיתי שאני בכלל הייתי שם. מרגש אותי מאד שהייתי מוזמנת כבוד של מייבלין ופגשתי את הדוגמניות-על שלהם, ראיתי את קיילי ג׳נר, ישבתי בשורה הראשונה בתצוגות ואפילו ביקרתי מאחורי הקלעים! אירוע כזה דורש פוסט מלא עם תמונות וחוויות, לא?

בכלל לחוות את ניו יורק במהלך שבוע אופנה היא חוויה בפני עצמה. העיר מלאה באנשים יפים שהתלבשו עם מחשבה רבה לכל הפרטים. היינו במלון ״ROW HOTEL״ שנמצא בלב האקשן בשדרה השמינית 5 דקות הליכה מטיימס סקוור.

img_3362 img_3312 img_3313

אירועי שבוע אופנה החלו עבורי עם מסיבת העיתונאים הרשמית של מייבלין. שם השתתפו בפנל ארבע דוגמניות-על של המותג: אדיראנה לימה, ג׳ורדן דן, אמילי דידונאטו והרייט פול. יצא לי אפילו לשאול אותן איך הן מתמודדות עם רשתות חברתיות ועל הלחץ לעלות תוכן. הן ענו לי שאכן יש עליהן הרבה לחץ במובן מסויים, אבל שהן שמחות שהיום דרך המדיה החברתית מכירים אותן מעבר לרק ״פנים יפות״ כפי שהיה עם דוגמניות בעבר.img_3182 img_3180img_3186

dsc03001

בתור הפרזנטורית של מייבלין בישראל, חברתי דר זוזובסקי הייתי איתי לאורך כל הימים שגרם לחוויה להיות עוד יותר כיפית. פגשנו מלא יפות מכל העולם הכולל מובילי דעה דיגיטלים, דוגמניות ופרזנטורית של מייבלין ממדינות שונות כמו רוסיה למשל, ואני באופן אישי חושבת שדר יפה יותר מכולן ונראה לי שתסכימו איתי שהיא מייצגת אותנו בכבוד גדול! כל כך שמחתי שדר הייתה שם איתי כי יצא לנו לבלות יחד, לצלם כמה סרטונים ובעיקר לעשות הרבה שטויות וצחוקים! אם עוד לא יצא לכם לראות לחצו על הקישורים כדי לצפות בסרטון שבו אני מאפרת את דר לשטיח האדום והסרטון הקורע שדר מאפרת אותי בסבוואי!
img_3172 dsc02995

דר ואני יחד עם כל הצוות המקסים של מייבלין היינו מוזמנות למסיבה הרשמית של מייבלין לפתיחת שבוע אופנה. בתור הנותני החסות הרשמיים של שבוע אופנה ניו יורק, מעבר לדוגמניות הבית שלהם פגשתי עוד מלא מובילי דעה ומפורסמים. הכרתי את רייצל בילסון אבל מרוב ההתרגשות שחכתי להצטלם איתה!

image014 image018 dsc03022dsc03023dsc03042 dsc03018

הייתי בכמה תצוגות אבל התצוגות שהכי אהבתי היו של רבקה מינקוף ושל ג׳ונתן סימקאי ויצא לי להיות גם להיות מאחורי הקלעים בשניהם.

dsc03065 dsc03063 התצוגה של רבקה מינקוף הייתה ברחוב מחוץ לחנות שלה בסוהו. רקבה סיפרה שהיא אף פעם לא התחברה לקונספט של שובע אופנה כי האנשים שבסוף רוצים לקנות את האופנה לא מתחברים לדברים ה״מוזרים״ שמציגים על המסלול ולכן העדיפה לעשות תצוגה מחוץ לחנות איפה שהלקוחות שלה באמת יקנו את הפריטים המוצגים בתצוגה. מעבר לכך, היא בחרה להציג את הפריטים על דוגמניות לצד נשים ״רגילות״ שחלכם גם מובילי דעה ידועים.

img_3360 img_3339 img_3340

מאחורי הקלעים יצא לי לפגוש המון מאפרים של מייבלין מכל העולם הכולל חברים חדשים שלי מרת׳ה (מנורווגיה), מות׳וני (מקניה) וגם המאפר הראשי של מייבלין ישראל נאור אפל! נאור איפר שם גודמניות מהממות והסביר לי על הלוק והמוצרים שהשתמשו בהם. המראה היה מעושן עם עפרון שחור ״LASTING DRAMA WATERPROOF״ מרוח ומטושטש היטב עם צללית שחור/ירוק חקי ״KHAKI CAMO״ ומסקרה חדשה שתושק בארץ בשבועות הקרובים ״PUSH UP DRAMA״. העור היה קורן עם מייקאפ קליל ושימר-שטיק ״MASTER STROBING STICK״ שגם הוא יגיע בקרוב לארץ! (יצא לי לקבל אותו במתנה הוא מוצר מדהים!) השפתיים היו נקיות עם רק בייבי ליפס וטיפה גלוס שקוף מבריק מעל.

img_3242 img_3298 img_3240 img_3302 img_3249 img_3245 img_3255img_3265 img_3266 img_3263

התצוגה של ג׳ונתן סימקאי הייתה חוויה אחרת לגמרי. ראשית, לפי הקהל הבנתי שהגעתי למקום הנכון. קיילי ג׳נר, אוליביה פלרמו, אמנדה סטיל ועוד מלא גורויי-אופנה נחשבים וצלמים, סטייליסטים ועוד מוכרים מאד. על המסלול נדהמתי מהשמלות ערב המעוצבות שמבחינתי כל אחת הייתי משתלבת בצורה מושלמת במלתחה שלי. הגזרות והסגנון הרגישו לי מוכרות ולאחר מכן שיצא לי להיות מאחורי הקלעים ואפילו לפגוש את המעצב בעצמי, גיליתי שהוא בן להורים ישראליים ואז היה לי ברור מאיפה ההשראה. שמחתי מאד שהבחור ״משלנו״ הוא זה שהצליח להביא את כל הקהל המדובר. רספקט 🙂

האיפור, שגם הוא היה של צוות מייבלין היה מאופר עם כיסוי בפנים, מסקרה וזוהר אלגנטי עם הרבה שימוש גם כאן בשימר-סטיק וגם מוצר חדש שגם הוא יגיע לארץ ושמו ״MASTER SCUPLT״ שהוא מוצר אבקתי להצללות. אני לא רוצה להשוויץ, אבל קיבלתי מלא מלא מתנות עם מלא מוצרים חדשים שיגיעו לארץ בשבועות הקרובים ולכן התשמשתי בהם ואני יכולה כבר להמליץ באופן אישי על השימר-סטיק המושלם וגם על שפתוני VIVID MATTE LIQUID שהם הגרסה של מייבלין לטרנד החם של ליקוויד ליפסטיק.

בתור מאפרת, שמחתי לראות שהטרנד של מעט מאד איפור על מסלולי האופני דיי עבר והעונה ראיינו דווקא איפור מודגש ומחמיא. היו תצוגות שאיפרו עם נצנצים! חזרו כן להשתמש במייקאפ, הצללות טבעיות, שימר וזוהר בלי לחסוך וכן איפור עיניים! לאחר כמה שנים לאני בכל אופן לא התלהבתי ממראות איפור על מסלולי האופנה כי שום לוק לא היה לביש, דווקא הצוות של מייבלין אימץ את זה שאיפור חזר לאופנה ואני מאמינה שיש לרשתות החברתיות הרבה כוח בזה. מרגש אותי להיות חלק מתעשייה שמשפיע על טרנדים ואופנה, הרי לא סתם קוראים לנו ״INFLUENCERS״.

לסיכום, חוויה מדהימה. מתרגשת כבר לראות את שבוע אופנה בפריז ולהשוות ביניהם! אני אשאיר אתכם עם עוד כמה תמונות חמודות. שיהיה לכולם אחלה שבוע בינתיים!

img_3316 dsc03048 dsc03053 dsc03091img_3288