בלוג פריימר לעיניים של בנפיט – Benefit Air Patrol

פריימר לעיניים של בנפיט – Benefit Air Patrol

היי גיייייז!

הרבה ממכן ראיתן שרכשתי את הפריימר לעיניים של בנפיט בגרירה (סרטון קניות) האחרונה שלי מפריז.

לא שמעתי על המוצר הזה בכלל והאמת שקים אמרה לי בחנות ספורה שהיא שמעה דברים טובים על המוצר מבלוגרים מחו״ל ושכדאי לי לנסות. וכשאומרים לי שכדאי לי לנסות – אני מנסה. 

אז בנפיט משווקת את הפריימר לעיניים כ״ביבי קרים לעפעפיים״, ולמרות שזה נשמע הכי גימיק שיש דווקא אני כן מבינה את הרצון שלהם לשווק את זה שונה מפריימר רגיל כי המוצר מכיל הגנה מהשמש ברמה דיי טובה (SPF 20/PA+++) שזה אומר שזה מגן גם מ-UVA+UVB וזה באמת נדיר במוצר עיניים.

IMG_1084

בחיים לא ראיתי פריימר לעיניים עם הגנה מהשמש והאמת שזה גאוני. האזור שמזדקן הכי מהר בפנים צריך לקבל הכי הרבה הגנה משמש ואנחנו בדרך כלל מזניחים את אזור ארובת העין!

IMG_1085

האפיקטור עשוי מגומי רך שאמור להיות יותר רך ממגע של האצבעות שלנו. אהבתי מאד את האפליטקור להנחת המוצר, אך מצאתי שאני צריכה עדיין להשלים את הפעולה עם האצבע.

IMG_1129 IMG_1131 IMG_1130 IMG_1136

המוצר אמור לעזור בעמידות הצלליות, לתקן גוון של העפעף, להזין את העפעף ולהגן עליו מפני נזקים סביבתיים.

  • עמידות הצלליות – כן האריך לי את עמידות האיפור אך תפקד קצת פחות טוב לעומת פריימרים אחרים שאני אוהבת (TOO FACED SHADOW INSURANCE  לדוגמא).
  • תיקון גוון – לי אישית המוצר כן הצליח לתקן גוון בזה שיש לו כיסוי גבוהה, אך הגוון שלו מתאים לבהירות עד בינוניות בלבד ועל כהות עור כמובן שיהיה בהיר מידי.
  • הזנה – לא יודעת לגבי הזנה, אבל לעומת פריימרים אחרים בהחלט לא מייבש את העפעף (אחרים כן מייבשים ומבליטים יובש וקמטוטים).
  • הגנה מנזקים סביבתיים – רשימת המרכיבים לא מעידה על אנטיאוקסדנטים מסויימים, אך עצם קיומה של ההגנה מהשמש מספקת אותי למוצר מסוג זה.

אני תמיד אומרת שצריך לקחת את כל האמירות השיווקיות של המותגים בערבון מוגבל, אבל אם נשים את כל זה בצד ונדבר על הפריימר כפריימר אני ממש מרוצה ממנו ויכולה בהחלט להמליץ עליו אם אתן נוסעות לחו״ל במיוחד לנשים בעלות עפעף בוגר/יבש.

ציון שלי: 8.5/10

מחיר: 29 דולר בארה״ב/ 31.50 אירו בצרפת
https://www.benefitcosmetics.com/us/en/product/air-patrol