בלוג שבוע אופנה גינדי תל אביב!

שבוע אופנה גינדי תל אביב!

היי גייייייז!

איזה כיף וכבוד היה לי להיות מוזמנת לתצוגות האופנה של שבוע האופנה של גינדי השבוע! בתור אחת שעדיין לומדת להכיר את עולם האופנה הישראלי, השבוע נתן לי הערכה למעצבים המקומיים שלנו שבאמת נותנים ״fight״ אמיתי לתצוגות שרואים בפריז, מילאנו וניו יורק. היה לי גם את הזכות לבקר מאחורי הקלעים ולראות מקרוב את העבודה המדהימה של החברים שלי מחברת מאק ומיקי בוגנים באיפור ושיער.

רוצים לראות עוד מהחוויות שלי משבוע אופנה? לחצו כאן! 

IMG_4570 IMG_4573 IMG_4554 IMG_4552IMG_4546

 

השנה, גינדי אירח את התצוגות ממש בתוך אתר הבנייה של הקניון התל אביבי הבא שנבנה בלב מתחם המגדלים שהוא בונה ברחוב החשמונאים בתל אביב. למרות אי הנוחות של המתחם של בעיקר החום המטורף שהיה שם כל השבוע) המיקום המיוחד וענק סיפק אווירה מיוחדת לאירועים.

IMG_4526אז הכל התחיל ביום ראשון בערב עם אירוע הפתיחת החגיגי של השבוע עם תצוגת אופנה מחווה לבית הספר לאופנה שנקר לדורותיו. במסגרתו הציגו כ-30 מעצבים בוגרי שנקר מכל הזמנים דגמים מקוריים בהשראת העיר תל אביב, בהם צעדו על המסלול טאלנטיות ודוגמניות מוכרות ומובילות. היה משהו מאד ״ישראלי״ בתצוגה הזו. כולם מכירים את כולם. דוגמנים שכולנו מרגישים שאנחנו מכירים ברמה האישית שמפלרטטים עם הקהל בחיוכים וריקודים. באו נגיד שלא תראו דבר כזה בפריז זה בטוח. נהנתי להראות דוגמניות ותיקות כמו שלי גפני שהציגה עבור נועה גולן את ״יפו תל אביב – עולם של ניגודים״ לצד טיטי איינאו שהציגה עבור המעצב המוכשר יניב פרסי. סנדרה ריגלר המקסימה ואוריאל יקותיאל ואיך אפשר בלי? בר רפאלי שלנו שסגרה את התצוגה שלא הייתה שלמה בלעדיה? 

????? ??? גאלה GINDI TLV FASHION WEEK by TLV Fashion Mall ? ילום אבי ולדמ...ביום שני בבוקר, המעצבת הצעירה שרון טל שהחזירה את המותג האגדי ״משכית״ לחיים פתחה את רצף התצוגות הרשמי עם הצגה מרשימה של שמלות כלה לצד גלביות ועיצובים עכשוויים שעדיין נושמים את אוויר המשכית של פעם. רות דיין, האם המייסדת של משכית שחגגה בדיוק באותו יום הולדת 97! מרגש!

IMG_4562

אחד התצוגות שהכי אהבתי הייתה של ״אלמביקה״. הגר אלמביק הציגה כל כך הרבה מגוון בעיצובים שלה. טקסטורות שונות, צבעים, הדפסים וגזרות מגוונים מאד. הרגשתי שהסגנון היה כל כך ״ישראלי״ ומאד נהנתי לראות איך אישה שמעצבת כל כך הרבה שנים ממשיכה להיות כל כך יצירתית. הרגשתי שכל פריט שראיתי חידש לי, אבל עדיין היה חלק ממשהו שלם של קולקציה שמשדרת יד מאד ברורה ומנוסה.

IMG_4636 IMG_4622 IMG_4625

אבל ללא ספק, התצוגה שעשתה בשבילי את כל השבוע הייתה הפרזנטציה המרשימה של ירון מינקובסקי. האולם היה מפוצץ! והייתה אויירה מדהימה בעיקר בשל פתיחת התצוגה עם עיצובים צבעוניים, צעירים וסופר מגניבים של בתו בת ה-14 בלבד אורי מינקובסקי! הילדה מוכשרת בטירוף ולמרות שהיא פונה לשוק צעיר של נערות, יש כמה שלמות שאני כבר בונה עליהן בעצמי!

IMG_4655

מהרגע שהתצוגה של ירון התחילה, הרגשתי שהתעוררתי בחו״ל. זה שאני מאוהבת בסגנון של ירון זה לא חדש לי, אבל הפעם פשוט נשארתי עם פה פתוח! כל פריט שלו זה אומנות, זה יוקרה. יצירה ברמה אחרת לגמרי. כל כל הרבה סגנונות שונים – חלקם מזכירים דברים שראיתי ממנו בעבר וחלקם חדשים לגמרי! במיוחד אהבתי את השמלות האלגנטיות שעיצב מכפיות! אתן כבר יודעות שאני בן אדם צבעוני ואני מתה על מלא מלא צבע באופנה שלי והרגתי שלא היה צבע או גוון של צבע שלא היה בתצוגה. הקולקציה שידרה לי שמחה ואופטימיות שכל כך חשובה לנו כאן בארץ! במיוחד התחברתי לסדרת הדגמים שהציג שעשויה מבדי כאפיה שנארגו במיוחד עבורו בחברון. אני בטוחה שכשירון עיצב את הבגדים, הוא אפילו לא ידע כמה שהשילוב בין הצבעוניות ואופטימיות לצד הכאפיות יהיה כל כך רלוונטי לאותם ימים. טוב, נו זה תמיד רלוונטי כאן.IMG_4664לדמן????מן

 

כאחת המעצבות הבולטות בתעשייה הישראלית (ובינלאומית צריך כבר לציין) סגרה את שבוע האופנה דורית בר אור גם היא עם קולקציה שברורה בסימן השראה מזרח תיכונית משולב עם טרנדים מודרניים. דמי כרטיס הכניסה לתצוגה נתרמו למחלקת הפגים של בית חולים תל השומר.  

GINDI TLV FASHION WEEK BY TLV FASHION M ALL DODOBAROR צילום אבי ולדמן (419)

רוצים לראות עוד מהחוויות שלי משבוע אופנה? לחצו כאן!