בלוג סקירה: צלליות חדשות של מאק!

סקירה: צלליות חדשות של מאק!

היי גייייייז!

איזה מגניב שמאק הוציאו פורמולה חדשה של צלליות. אני לא בטוחה אם זה הולך להיות מעכשיו בליין הקבוע או רק קולקציה זמנית אבל בכל מקרה, משהו חדש בעולם האיפור אז אני חייבת להיות על זה!

לפורמולה החדשה קוראים "Dazzleshadow" ואני חושבת שהמילה מגדירה את הצלליות בדיוק במילה הנכונה. הן מבריקות ומנצנצות ברמה יוצאת דופן שרק מי שממש אוהבת איפור או מי שאוהבת את אפקט ה-WOW תתחבר אליהן. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

על מנת להבין את הצלליות האלה לעומק, אני ישר מפרקת אותם בעין לשלושה גורמים. הצלליות מורכבות מצללית מבריקה בגוון אחד ומעליו שני צבעים שונים של נצנצים. במבט ראשון אפשר להתבלבל ביניהן ובין ה-Pressed Pigments אבל הן שונות לגמרי בזה שיש להם צללית מבריקה כביסיס ולכן הן יותר אטומות על העין.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

יתרונות: הצבעים באמת מיוחדים ומהממים אחד-אחד. אני לא מצליחה לחשוב על משהו דומה בשוק חוץ מכמה צלליות בודדות שהיו בפלטת נייקד 3 (Blackheart, Busted). במיוחד גוון I LIKE TO WATCH שהוא זהב-זית שלא דומה לרגע לשום זהב שיש לי במגירות (וכן, יש לי הרבה). כיף לראות שמאק שוב מחדשים וממיכים להיות מובילי טרנדים בעולם האיפור. המראה שמקבלים איתם מיוחד ובעל רב-מימדיות שבאמת חדשנית.

חיסרונות: יש בהן המון נשירה והייתי מעדיפה אם היו יותר אטומות ושהצללית בסיס הייתה יותר פיגמנטית. הדרך שבה אני אהבתי לעבוד איתן זה רק מעל בסיס של עיפרון מטושטש. אני לא נוטה לציין מחיר בשלב הסקירה אבל במקרה הזה אני לא רואה סיבה למחיר גבוה יותר (117 ש"ח) לצלליות משום שהן באריזה רגילה ומקבלים כאן אותה כמות חומר כמו בצלליות הרגילות (1g).

SAMSUNG CAMERA PICTURES

LAST DANCE – ורוד בייבי/שמפנייה/אפרסק

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SLOW/FAST/SLOW – ורוד/בורדו

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 LET'S ROLL – אדום//יין/נחושת

SAMSUNG CAMERA PICTURES

I LIKE 2 WATCH – זהב/זית/בורדו

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAY IT ISN'T SO – אפור-כחול/כסף/סגול-לילך

SAMSUNG CAMERA PICTURES

ציון שלי: 7/10