בלוג סקירה: צלליות קולור ריש של לוריאל

סקירה: צלליות קולור ריש של לוריאל

היי גייייז!

סוף סוף צלליות נהדרות בפארם!

אני לא יודעת עם הרבעיות האלו של לוריאל הן חדשות, אבל רק לאחורנה אני הכרתי אותן ולא יכלתי ולא לחלוק איתכן את הבשורה הטובה! 

הצצליות מגיעות ברביעות של צבעים דומים כך שבאמת ניתן לעשות לוקים טובים איתם. לי יש שתי רבעיות אבל מצאתי ששניהן זהות מבחינת פורמולה ואיכות הצלליות ולכן אתייחס היום לאהוב שלי מביניהם.

מקבלים סה"כ 9 גרם (כ-60 ש"ח) של חומר (שמתחלק באופן לא שווה בין 4 הגוונים) לעומת 1.3 גרם (כ-90 ש"ח) בצללית בודדת של מאק כך שגם המחיר באמת מאד אטרקטיבי!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

כל הצלליות בגימור סאטן ולכן אם תרצו לעשות ליק עיניים מתוחכם, כנראה שתצטרכו לפחות צללית אחת בגימור מאט, אבל באמת שאני חושבת שלוריאל עשו עבודה נהדרת בשילוב הצבעים בהם חיברו.

כמו שאמרתי, אני הכי התחברתי לרבעייה הזו (NUDE LINGERIE) מכיוון שיש כאן פשוט שילוב של הגוונים הכי לבישים ושימושיים לפי דעתי (והכי יפים עלי). כל הצלליות איכותיות, פיגמנטיות ברמה טובה. הניחו אותן מעל פריימר לעיניים והן עמידות לכל היום. הייתי מעדיפה שלא היו את הנצנצים הקטנים הכסופים בכל הצלליות ועדיין יש מקום לשפר את רמת האבקתיות של הצלליות, אבל באמת לצלליות מהפארם אני כל כך מרוצה!

קצת סוואצ'ים:SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

בייז' הביר עם ברק כסוף-ורוד

SAMSUNG CAMERA PICTURES

חום בהיר עם ברק כסוף

SAMSUNG CAMERA PICTURESורוד-זהב עם ברק כסוף

SAMSUNG CAMERA PICTURESטאופ (חום/אפור) עם ברק כסוף

ציון שלי: 7/10