בלוג סקירה: Bourjois Rouge Edition Aqua Laque

סקירה: Bourjois Rouge Edition Aqua Laque

היי גייייז!

כל כך התרגשתי לקבל ולהציג לכן את השתפון הזה מהסדרה החדשה של בורז'ואה בסרטון "חדשות היופי" האחרון שלי. מאז יצא לי לשחק עם המוצר לא מעט וסוף סוף אני יושבת לתת לכן את המחשבות שלי עליו.הסדרה החדשה אמורה להיות כמו השפתונים הכל כך האהובים עלי ה"VELVET MAT" רק בגרסה מבריקה. האריזה נראת בדיוק אותו הדבר, וזה פחות אהבתי כי אפשר ממש בקלות להתבלבל בין שתי הפורמולות הכל כך שונות ואני בטוחה שיש כבר נשים שקנו את הגרסה הזאת בטעות. אם לא ניקח את זה לחשבון אז חוץ מזה האריזה יפה והאפליקטור נוח לשימוש.

הגוון ששלחו לי הוא 05 Red My Lips שהוא אדום בינוני עם תת-גוון כתום שפחות נראה טוב עלי ובאופן כללי אני חושבת שהגוון לא כל כך יפה ולא יחמיא לרוב הנשים. אני לא יודעת איך להגדיר את זה במילים, אבל פשוט אין לגוון הזה את ה "WOW" שאני מצפה לקבל משפתון אדום חזק ופיגמנטי.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

אם כבר הגעתי לנושא הפיגמנט, אז בהחלט יש כאן פיגמנט אבל רמת הגלוסיות המוגזמת והפורמולה היותר מידי נוזלית, גורמות לפיגמנטיות דווקא להיות בעיה. החומר בורח מגבולות השפתיים, יש לשפתון תחושה של כבדות על השפתיים ומשולב עם צבע כל כך בולט כמו אדום השפתון הזה גורם ליותר מידי התעסקות ודאגה במהלך היום.

IMG_3741

כשהשפתון הזה עלי, אני מרגישה שאני חייבת לבדוק את עצמי במראה כדי לראות שהוא לא נמרח לי וכל הזמן לחדש אותו כי רמת הלחות גם גורמת לזה להיות פחות עמיד ממה שהייתי רוצה ומה שחשבתי שיהיה כי ציפיתי לעמידות דומה לפורמולה המטאית.

IMG_3740

בקיצור, ציפיתי שהשפתון הזה יהיה יותר כמו ה-RIMMEL APOCALYPSE שמבריק מאד אך מתייבש לאחר כשעה על השפתיים וכך הוא הופך למאט ויותר עמיד. התאכזבתי מהמוצר הזה וחבל כי כל כך רציתי לאהוב אותו..

הציון שלי: 4/10