בלוג סקירה: BB CREAM של סאקרה!

סקירה: BB CREAM של סאקרה!

היי גיייז!

השבוע עלה סרטון לערוץ שלי על המוצר הפופולארי BB CREAM. הרגשתי שהסרטון חשוב לערוץ כדי לעשות קצת סדר בבלגן של הקרים ביבי, סיסי, וכו'. ממש כמה ימים לאחר שצילמתי את הסרטון, ניסיתי את הביבי קרים של סאקרה וכל כך התבאסתי שלא דיברתי עליו בסרטון, אז החלטתי לעלות פוסט שלם עליו! 

אם עוד לא יצא לכן לראות את הסרטון, הנה הוא:

אז כמו שאמרתי בסרטון, אני מתייחסת לביבי קרים כמייקאפ שבדרך כלל קליל ומשלב לתוכו מקדם הגנה. כך, אני אתייחס לביבי קרים של סאקרה.

הביבי קרים של סאקרה מגיע בשפורפרת שחורה עם 30 מ"ל כנהוג. שימו לב שהמוצר אינו מוצר טיפוח אלא איפור ולא יעניק לעור לחות או מרכיבים להזנה. בנוסף, חשוב לי להדגיש שלמרות שרשום SPF 15, המוצר מגן אך ורק מקרינת UVB ולכן לא נותנת הגנה מספקת לבדה ומומלץ בכל מקרה למרוח מקדם הגנה ספקטרום מלא לפני הביבי קרים.

לי יש את גוון "light" והוא מתאים לי! יש!

IMG_3469

מרקם הביבי קרים הינו נעים וקל לטשטוש, אך יש תחושה טיפה כבדה על העור. חשוב לי לציין שמרגישים שיש משהו על הפנים בשונה ממוצרים אחרים בשוק.

הכיסוי קל ולא מצליח לכסות פיצעונים אבל כן מאחד את גוון העור בצורה יפה וטבעית.

IMG_3470

הייתי מגדירה את הגימור טבעי. לא מאט, אך גם לא לחותי מידי וכן הייתי אומרת שהמוצר מתאים לכל סוגי העור, ואני חושבת שבעלות עור מעורב יהאבו אותו במיוחד עם פידור קל באזורים שמנוניים יותר. אני הרגשתי צורך בפודרה כי לי יש עור שמן ובאמת חם מאד בחוץ עכשיו.

IMG_3471

הביבי קרים נראה נפלא על העור, וכמעט ולא נראה לעין. בגלל שהחומר קצת כבד הרגשתי שהוא שוקע ומבליט נקבוביות.

IMG_3464המראה הסופי נראה יפה, טבעי וחי ומתאים מאד ליום יום.

IMG_3465

 

עמידות הביבי קרים לא רעה בכלל אך לאחר מספר שעות בודדות, כבר הייתי מבריקה ושוב הפריע לי התחושה שאני מרגישה את המוצר על הפנים. 20150526_150111

סה"כ אני מרוצה מהביבי קרים וכמו שאמרתי מקודם, אני חושבת שעור מעורב מאד יהנה מהמוצר. אני אישית חושבת שהייתי נהנהת ממנו הרבה יותר בשילוב עם פריימר שהיה גורם לזה להיות יותר עמיד עלי וכך הוא היה גם פחות שוקע לתוך הנקבוביות שלי.

הציון שלי: 7/10

מחיר: 25 ש"ח
ניתן להשיג ברשת חנויות סאקרה