בלוג כפיל לברונזר! או אפילו יותר טוב??

כפיל לברונזר! או אפילו יותר טוב??

היי גיייייייז!

יש! סוף סוף מצאתי כפיל לברונזר האהוב שלי של ויקטוריאז סקרט! הפסיקו לייצר אותו ולכן הפסקתי להראות אותו בערוץ שלי כי אני שונאת לבאס אתכן עם זה שאני מראה מוצר וכבר אי אשפר להשיג אותו. אני כל כך הרבה זמן מחפשת משהו דומה או אפילו מזכיר קצת את הברונזר האפוי המינראלי בגוון GLOWING שממש מעניק את המראה השזוף וקורן של המלאכיות המפורסמות וכמובן ללא הצלחה. עד עכשיו! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

אתן יודעות שאני מתה על הפודרות המאירות של HOURGLASS בכל הגוונים, וגם חובבת את הסמקים גם של הסדרה AMBIENT LIGHTING, אבל האם ידעתם שהם השיקו גם 2 ברונזרים חדשים!?

אז אני קניתי את ה- HOURGLASS AMBIENT LIGHTING BRONZER בגוון הבהיר יותר  (הבנתי שאין כל כך הבדל בין שני הגוונים) ושמו LUMINOUS BRONZE LIGHT.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

בסאווצ'ים המוצרים נראים דומים מאד גוון טרקוטה בהיר מאד קצת מנצנץ. על הפנים לא רואים נצנצים (עם שניהם) אלא מראה שזוף, זוהר, קורן, ג'יי לו! מה שכן, כמו שניתן לראות על היד, הברונזר של האורגלס קצת יותר עמוק, יותר פגמנטי ובאמת שאין דברים כאלו! על הפנים הייתי אומרת שניתן בקלות להגיע לתוצאה זהה מאד, רק שעם הברונזר של האורגלאס נצטרך פחות חומר.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

HOURGLASS VS. VICTORIA'S SECRET

בקיצור, ממליצה מאד מאד מאד עם אתם נוסעים לחו"ל ויכולים להשיג. רק הזהרה, יקר רצח. יקר ב-ה-ג-ז-מ-ה. (60 דולר.) אבל אם אתם אוהבים את הפודרות האחרות שלהם ואתם אוהבים ברונזר, זה יכול בקלות להפוך למוצר האהוב עליכם השנה!