בלוג המלצה לקרם ידיים טוב!

המלצה לקרם ידיים טוב!

היי גייייייז!

אני מתה על השילוב הזה של החברות הישראליות שמביאות כל כך הרבה גאווה למדינה הקטנה שלנו מסביב לעולם! חברת אהבה וטבע כבר הוציאו כמה מוצרים ביחד בעבר והשילוב הזה של טיפולי רפואי וטיפוח מפנק פשוט עושה לי את זה! אני מתה על מוצרים שמעבר לזה שהם מרגישים טוב, הם באמת עושים משהו! 

אני סובלת מיובש בידיים בעיקר לאחר (ובמהלך) נסיעות לחו"ל כנראה בגלל היובש בנמל התעופה, במטוס ובמדינות שלהן אני טסה ולכן כשאני טסה הדבר הכי חשוב שאני אף פעם לא שוחכת לארוז זה קרם ידיים, אז כן, כשאני מוצאת קרם ידיים שבאמת עושה הבדל אני חייבת להמליץ!

אני מתה על הקרמים הקטנטנים של BATH AND BODY WORKS אבל באו נגיד את האמת, מעבר לריח הם לא באמת מעניקים לחות.. והנה מגיע הקרם CLINERAL X-ZEM של אהבה וטבע עם מרכיבים כל כך אפקטיבים כמו חמאת שיאה, חוחובה, שמן קוקס, בוץ ים הלח, מי ים המלח וויטמין E!

IMG_0564

הקרם לא מריח הכי טוב (לרוב כמו קרמים שבאמת אפקטיבים) והריח מאד מזבכיר לי את הריח של ה- KHIEL'S INTENSIVE TREATMENT AND MOISTURIZER. ההבדל המשמעותי בין שני המוצרים והסיבה שאני אישית מעדיפה את המוצר הישארלי זה בגלל שלמרות שבהתחלה הוא מרגיש כבד, עשיר וטיפה דביק, התחושה עוברת ונעלמת לאחר 15 דקות לעומת הקרם של קילס שממשיך להיות דביק לשעות ולכן מומלץ להשתמש בו רק בלילה במיטה (וגם את זה אני לא אוהבת).

בקיצור, גאווה ישראלית!