בלוג טרנד השפתון השחור

טרנד השפתון השחור

היי גיייייז!

זוכרות את הפוסט "בא לי איפור שונה בזמן האחרון"? שם התאפרתי עם שפתון שחור של פלורמר והעלתי תמונה לאינסטרגם שלי ולמרות שחלקכן לא הבנתן מה קשור השפתון השחור, רובכן דווקא אהבתן!

באותו יום יצאתי לאכול עם חברה והיא שאלה אותי "מה, כבר פורים?". וזה גרם לי לחשוב, האם זה טרנד שרק חובבות איפור יכולות להתחבר אליו? האם זה נועז מידי? למה החברה שלנו מקבלת שפתונים בגוונים מסויימים ושחור לא? או ירוק? או כחול?

יש משהו בגוון "מוזר" או בולט על השפתיים שנותן לי סוג של כוח פנימי כזה. כאילו אני הולכת ברחוב עם שלט על המצח "לא איכפת לי מה חובשים עלי!" ואני חושבת שאחד הדברים שגורמים לאישה להיות יפה זה ביטחון עצמי ויכולת לעשות מה שהיא רוצה ולא רק ללכת לפי מה שהחברה שלה מצפה ממנה. אני תמיד מנסה להעיז עם אופנה אבל המקום שבו אני מרגישה יותר נוח לעשות זאת זה דווקא עם איפור ולכן אני אישית כן מתחברת לדברים ה"משוגעים" האלה כמו שפתון שחור או ריסים מלאכותיים צבעוניים או נצנצים בגבות!

Screen Shot 2015-03-18 at 11.30.09 PM

 

פעם יכלנו למצוא איפור בגוונים מויחדים רק במותגים המקצועיים ביותר כמו MAC, MAKEUP FOREVER, GRAFTOBIAN, וכו' אבל בשנתיים האחרונות יש טרנד חזק בעולם של שפתונים בגוונים מיוחדים ואפילו חברות המשווקות לקהל הרחב נכנסו לזה!

אני ניסיתי את של פלורמר שנמכר בארץ במחיר נגיש של כ-30 ש"ח אך לצערי אני לא הייתי ממליצה עליו מכיוון שהמריחה לא אחידה, הוא לא אטום (ושפתון שחור לא אטום סתם נראה מלוכלך). ולמרות שאמרו לי בחנות שהיא במרקם מאט היא לא, יש לה ברק עדין. במקרה של שפתון בגוון מיוחד כמו שחור, חום, כחול, ירוק וכו' זה ממש לא נראה יפה או אופנתי אם הטקסטורה מבריקה ואת יכולה להראות כמו מחשפה. במקרה של השתפון של פלורמר, הוא גם לא ממש שחור. הוא יוצא מין ירוק כהה כזה על השפתיים והדרך היחידה שאני יכולה להגיע לתוצאה טובה זה אם שכבה של עפרון שחור קודם.

IMG_10046

 עלי: שפתון FLORMAR MEET SO BLACK

אם אתן מאמצות את הטרנד של השפתון השחור, אני ממליצה על של MELT COSMETICS שזו חברה שהכרתי רק לאחרונה. זו חברה קטנה מארה"ב שיש לה כרגע רק 8 צלליות ו-13 שפתונים בליין שלהם. כל המוצרים שאני ניסיתי עד כה היו עם רמת פיגמנט מהגבוהים שהכרתי (אפילו יותר מ-LIME CRIME!) אני הזמנתי את שפתון השחור שלהם (BANE $19) מהאתר שלהם עם משלוח לארץ שעלה $10 לכל החבילה כולל עוד כמה צלליות ושפתונים שרכשתי. השפתון שלהם מושלם: אטום, פיגמנטי, רך, מאט, עמיד ועד היום השפתון השחור הכי טוב שיצא לי לנסות!

Screen Shot 2015-03-18 at 11.32.32 PM

אז מה אתן חושבות על טרנד השפתון השחור? שיק או תחפושת?