בלוג חדש: ריסים מלאכותיים של איל מקיאג'

חדש: ריסים מלאכותיים של איל מקיאג'

היי גייייייז!

חברת האיפור איל מקיאג' הוציאה סדרה חדשה של ריסים מלאכותיים איכותיים עם מגוון כל כך רחב שלא יכלתי ולא לספר לכן! הסדרה כוללת 40 סוגים של ריסים שאם אני לא טועה זה באמת המגוון הדגול ביותר בארץ. 

בארץ לא קל למצוא ריסים טובים והשוק שלנו כולל לרוב ריסים לא איכותיים מחברות חובבניות (שבעיקר נמכרים בפורים) ולמאפרים מקצועיים אין הרבה אופציות מעבר למאק, ארדל או להזמין מחו"ל מאתרים כמו אי-ביי וכו'. אז כמובן שאני תמיד שמחה לראות את השוק נפתח לעוד תחרות כי זה בדרך כלל גם עוזר עם המחירים.

איל מקיאג ריסי ◊ù ◊û◊ú◊ê◊õ◊ï◊™◊ô◊ô◊ù ◊ì◊í◊ù 5  50 ◊©◊ó ◊¶◊ô◊ú◊ï◊ù ◊ì◊ü ◊ú◊ë (2)

ריסים מספר 05 של איל מקיאג'

הריסים עשויים בעבודת יד (בסין) מ-100% שיער טבעי. הם מגיעים באריזה בדיוק כמו של מאק שגם הם מיוצרים בסין וריסים מספר 8 שלהם הם ב-ד-י-ו-ק כמו הריסים האהובים עלי ממאק מספר 36 רק שהם עולים 50 ש"ח ולא 80 ש"ח כמו של מאק! (לצורך השוואה, הריסים של ארדל עולים כ-45 ש"ח בסופר-פארם).

Screen Shot 2015-03-24 at 4.55.51 PM

ריסים מספר 36 של מאק

בתור מאפרת מקצועית, לי יש הנחת מאפר של 35% במאק ולכן עבורי ההבדל במחיר לא משמעותי והם היו קונים אותי יותר אם גם איל מקיאג' היו מעניקים הנחות למאפרים. אבל ללקוחה רגילה זה בהחלט משמעותי.

מעבר למחיר, אני באמת שמחה לראות שהמגוון הרחב כולל גם סוגים שונים של ריסים בודדים ואפילו ריסים בודדים המיועדים להדבקה מתחת לריסים (טכניקה שכובשת את העולם ועוד לא הראתי בערוץ…מעיינן אתכם?)