בלוג סקירה: Revlon ColorStay Moisture Stain

סקירה: Revlon ColorStay Moisture Stain

היי גייייז!

המוצר שאני מראה לכן היום, שפתון קולורסטיי מויסטור שיין של רבלון, מיוחד בזה שהמרקם שלו ממש משתנה במהלך היום ולכן קשה לי להסביר אותו או להבעיר לכן את התחושה שלו במילים – אבל אני אנסה! 

באופן כללי אני מאד אוהבת את מוצרי השפתיים של רבלון ופעם אמרתי באחד הסרטונים שלי שאני חושבת שהם עושים את זה הכי טוב בקטגוריית האיפור העממי או מה שנקרא "דראגסטור".

ה-ColorStay Moisture Shine מגיעה ב-12 גוונים מהממים עם פורמולה עשירה מאד בלחות ומלא ברק. השפתונים שהושקו החודש בישראל לקראת קיץ 2015 בגוונים שבהשראת הערים הגדולות בעולם עם שמות כמו: לילות ברצלונה, פריס החושנית, ניו יורק האורבנית, לונדון התוססת, מיאמי הקיצית, מילאנו האופנתית וכו'. לי יש גוון ורוד בייבי קר ששמו מתאים מאד " LA EXCLUSIVE ".

Screen Shot 2015-03-18 at 3.00.18 PM

האריזה דיי סטנדרטית עם אפליקטור ספוג ומקבלים 0.8ml של חומר.

עם המריחה הראשונה לא ממש אוהבתי את התחושה המאד רטובה ואפילו כבדה על השפתיים. הייתי בטוחה שזה מוצר שיזוז מהר ושכל הפרצוף שלי יהיה מרוח ממש בדקות הקרובות. כל זה כנראה בעקבות הפורמולה העשירה בלחות שמכילה ויטמין E ואלוורה, אבל אני אישית לא אהבתי.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

לאחר כחצי שעה, משהו מאד מעניין קרה. מרקם השפתון הפך ליותר קרמי, נעים יותר ודק למרות שהברק לא ירד! בשלב הזה כבר התחתלי לאהוב אותו יותר.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

המשכתי עם היום. עבדתי, אכלתי ושכחתי שהשפתון עלי בכלל! כשנזכרתי והסתכלתי במראה הופתעתי לראות שהשפתון החתים לי את השפתיים ולמרות שכבר לא היה ברק, עדיין היה צבע. למרות שהצבע היה דהוי והייתי חייבת למרוח מחדש הופתעתי כל כך שהייתי חצי יום מבלי להרגיש אותו על השפתיים לעומת התחושה ההתחלתית שכל כך לא אהבתי. בנוסף, בדרך כלל מוצרים מחתימים כאלה מיובשים את השפתיים וכאן לא הרגשתי יובש בכלל!

לסיכום: התחושה ההתחלתית של כבדות עוברת דיי מהר אבל עדיין הייתי מעדיפה שהיא לא תהיה בכלל. השפתון מעניק מראה יפה מאד ליום-יום. אפליקטור נוח, מריחה אחידה ועמידה ברמה בינונית של כ-4 שעות. לא היו לי בעיות עם רמת הפגמנט. הגוון עצמו מהמם בעיניי וכך כל הגוונים בסדרה. לא מייבש את השפתיים ובכלל באמת מעניק לחות!

ציון שלי: 7/10

מחיר: 108 ש"ח לפני מבצעים. (מחיר השקה: 49.90)