בלוג סקירה: פריימר 3S של איל מקיאג'

סקירה: פריימר 3S של איל מקיאג'

היי גיייייז!

מלא שואלים אותי למה אני לא משתמשת במוצרים של איל מקיאג' בסרטונים ואני לא מבינה למה שואלים אותי כל כך הרבה כי אני באמת משתמשת. (?) וכמו עם כל שאר החברות קוסמטיקה אני מאמינה שיש מוצרים שאני אוהבת יותר ויש כאלה שאני אהבת פחות. 

במקרה הזה, אני רוצה להכיר לכן (אם אתן עוד לא מכירות, למרות שהוא הופיע כבר בסרטונים שלי) את הפריימר 3S של איל מקיאג שהושק לא מיזמן ומרוב שאהבתי אותו על אעצמי, הוא כבר עבר לתיק האיפור המקצועי שלי.

הפריימר מגיעה באריזה שחורה ועטומה שמעבר לכך שזה נראה יפה ומקצועי, זה גם נהדר לשמירה על תוקף המוצר. יש משאבה שזה נוח, אבל קשה להוציא כמות קטנה ואני מוצאת שאני מבזבזת הרבה חומר וצריך ממש מעת.

IMG_0400

הפורמולה עצמה על בסיס סיליקון ומחליק את העור בצורה מושלמת מבלי להשאיר שאריות שמנויות. החומר שקוף ואני מוצאת שהוא מתאים לכל סוגי העור כי הוא לא כבד ולא מאט מידי. הבעייה שלי עם הרבה פריימרים על בסיס סיליקון זה שהם כבדים וגורמים לעור להזיע כך שהם פוגעים בעמידות המייקאפ. המוצר הזה קליל ולא נרגש על הפנים ולכן מאד משפרת את העמודות!

IMG_0402

לפי דעתי המחיר סביר למוצר טוב כזה שנע בין 100-200 ש"ח (תלוי במבצעים) אך מקבלים רק 25ml של חומר לעומת 30ml שבדרך כלל מקבלים בפריימר ועל זה הורדתי חצי נקודה. עוד חצי נקודה הורדתי על המשאבה הלא טובה וכך הגעתי לציון.

איזה עוד מוצרים של איל מקיאג' הייתן ממליצות לי לנסות?

הציון שלי: 9/10