בלוג סקירה: פודרה מאט של אסנס!

סקירה: פודרה מאט של אסנס!

היי גייייז!

אם אתן עוקבות אחריי הרבה זמן, אתן יועדות כמה שאני אוהבת את הפודרה "סטיי מאט" של רימל לונדון. לצערי, מפסיקים למכור את רימל בארץ ולכן החלטתי שהגיע זמן שאני אוהב פודרה עממית אחרת שאוכל להמליץ עליה במקום. בסרטון "רושם ראשוני" על חברת אסנס אמרתי שאני מקווה שהפודרה מאט של אסנס תוכל להחליף את הפודרה של רימל.

אז האם היא באמת מחליפה?

הפודרה (שעולה רק 16 ש"ח בארץ!) מגיעה באריזת פלסטיק קומפקטית כמו רוב הפודרות העממיות. מקבלים 12 גרם חומר (לעומת 14 גרם בפודרה של רימל). בשימוש יום-יומי אני מעריכה שאני אסיים אותה בחודשיים.

הפודרה מגיעה ב-4 גוונים (לעומת 6 אצל רימל) אבל רמת הכיסוי של הפודרה מאד נמוכה ולכן התאמת גוון לא קשה כי החומר נעלם על העור. גוון 01 (הכי בהיר) עובד עלי נהדר אבל אין אופציות לכהות. SAMSUNG CAMERA PICTURES

גימור הפודרה בהחלט מאט והמרקם כל כך רך. הפודרה לא נראת אבקתית או קמחית על הפנים ומעניקה מראה מאט לעור השמן שלי בצורה מושלמת.

אז האם היא יכולה להיות כפיל (DUPE) לרימל סטיי מאט?

לא בדיוק כי היא פחות עמידה עלי ושומרת על מראה מאט במשך כמה שעות בודדות (בחורף) לעומת הסטיי מאט שבאמת עמידה עלי הרבה יותר. אבל, היא עושה מאט, נראת מהמם על העור ואם ניקח בחשבון שאין יותר רימל בארץ והמחיר הכל כך טוב של הפודרה מאט של אסנס, אני בהחלט יכולה להמליץ עליה במקום!

ציון שלי: 8/10