בלוג קולקציית סינדרלה של מאק!

קולקציית סינדרלה של מאק!

"הנסיכה המפורסמת ביותר של כל הזמנים סינדרלה מבית דיסני מביאה השראה לקולקציית צבע במהדורה מוגבלת קסומה."

 

היי גייייז!

אני מתה על איפור ועל סרטי דיסני (כנראה ששניהם באותה רמה) אז כמובן שכשיש קולקציית איפור בהשראת סרט דיסני אני עפה על זה! בזמן האחרון מאק גורמת לי להתרגש כל כך לקולקציות ומה שמצחיק שהקולקציות גורמות לי להתרגש עוד יותר לקראת הסרט!

אין… שיווק – עלי – עובד. 

הקולקציה מגיעה השבוע לחנויות מאק ברחבי הארץ. כל המוצרים מגיעים באריזה מנצנצת בגוון תכלת עם גימורים בזהב, בדיוק כמו השמלה שלה והשיער של השחקנית לילי ג'יימס.

IMG_0224

בימים הקרובים אני יעלה סרטון לערוץ היוטיוב שלי עם סקירה יותר מעמיקה על המוצרים אבל עד אז אני אראה לכם תמונות וסוואצ'ים של כל המוצרים שאני קיבלתי.

IMG_0144

צלליות עיניים STROKE OF MIDNIGHT
מחיר: 259 ש"ח
IMG_0147Phloof!, Vapour, Omega
Quarry, Satin Taupe, Stroke of Midnight

IMG_0182


IMG_0165 IMG_0166Iridescent Pressed Powder – Coupe D'Chic
פודרה מבריקה בגוון אפרסק זהוב בהיר עם שימר
מחיר: 161 ש"ח

IMG_0220


IMG_0167שפתון ניוד ורוד Royal Ball
מחיר: 99 ש"ח

IMG_0169

ליפגלס ניוד ורוד קרמי עם פנינה כחולה – Happily Ever After
מחיר: 99 ש"ח

IMG_0211

IMG_0212


IMG_0213 IMG_0216גלוס לעיניים בגוון בז' בהיר עם פנינה – Lightly Tauped
מחיר: 133 ש"ח

IMG_0217


כמה מילים שאני יכולה להגיד מרושם ראשונה עם הקולקציה? אני חושבת שהיא מדהימה ולרוב מאד "לבישה" שזה לא תמיד קורה עם קולקציות מיוחדות. פלטת הצלליות מאד פרקטית וקצת מזכירה לי את ה"Naked Basics 2" של Urban Decay. בהתחלה לא חשבתי שאני אוהב את הסומק/שימר כי בסוואצ' היא לא נראת משהו מיוחד ואפילו חברת פיגמנט אבל התאהבתי במוצר הזה ואפילו נכנס למגירה שלי של האיפור ליום יום. אני ארחיב על איך אני אוהבת להשתמש בו בסרטון בקרוב. אני אישית מתקשה בלמצוא השפתון או גלוס ניוד שיחמיא לי ולא יהפוך אותי לגופה מתה ואני מקווה שתסכימו איתי שאלה נראים מעולה!

לגבי הגלוס לעיניים, אז כאן אני קרועה. מצד אחד אני כל כך התרגשתי לראות מוצר "פרו" נכנס לקולקצייה ואני כל כך אוהבת את הטרנד הזה שרואים על כל מסלולי האפונה של העיניים המבריקות. הגוון הזה גם באמת באמת מושלם. הבעייה היא שציפיתי שאם המוצר נסנס לקולקלציה שמיועדת לקהל הרחב אז הוא יהיה קצת יותר עמיד מה-3 דקות שהוא היה על העיניים לפני שהוא קיבל את פס הכפל המעצבן. התחושה הייתה לי דביקה מאד על העיניים וכל פעם שמצמצתי התחרטתי על זה ששמתי אותו. להפקות אני ממליצה למאפרים לאמץ למזוודת האיפור, אבל לאישה ה"רגילה" בבית הייתי מוותרת…

כמובן שמעבר למוצרים שקיבלתי יש עוד בקולקציה כמו מסקרה, פיגמנטים, מברשות ואבקת גליטר ואני בטוחה שבימים הרקובים תוכלו כבר לראות/להזמין אותם באתר של מאק.

אז מה אתן חושבות בינתיים על הקולקציה? יש משהו שקורץ לכן?