בלוג סקירה: שפתוני I'm של פופה!

סקירה: שפתוני I'm של פופה!

היי גייייייייז!

איזה קורררררר! מקנה בכל אלה שגרות בצפון/ירושלים/דרום.. קיצר כל מקום שיש בו שלג כרגע חוץ מתל אביב..! לא נורא, עוד כמה ימים אני אראה שלג גם 🙂

בינתיים, חשבתי שאני אראה לכן את הסדרה החדשה של שפתונים מפופה מילאנו. לסדרה קוראים "I'm". (מה זה השם הטיפשי הזה?? חחח! )

השפתונים מגיעים באריזה כסופה יפייפיה, וכמו כל האריזות של פופה אני אוהבת! מקבלים 3.5 גרם חומר לעומת 3 גרם שמקבלים בשפתונים של מאק. אני גם מאד אוהבת את החריטה של הלוגו לתוך השפתון עצמו ומבחינה ויזואלית, יש תחושה יוקרתית עם השפתונים ואני באמת רוצה להגיד כל הכבוד לפופה על זה!

IMG_0033

לי יש שלושה גוונים (מימין לשמאל):

  • 108 – חום בהיר עם תת-גוון חם כתום
  • 307 – אדום בינוני רק על גבול הורוד
  • 401 – ניוד ורוד קר

IMG_0034

מרקם השפתון הינו לחותי ונעים מאד על השפתיים, אך לקבל מראה חזק ואטום נדרש לחזור על פעולת המריחה מספר פעמים. למרות הלחות, השפתונים החזיקו עלי יפה למשך מספר שעות (עד שאכלתי) ולא ברחו לי מגבולות השפתיים יותר מידי ללא עפרון. (אם תוחם הם לא זזו).

בסדרה יש 40 גוונים כך שבטוח תוכלו למצוא גוונים שאתן אוהבות ואני חייבת להגיד שאני אישית מאד מרוצה משלושת הגוונים שיש לי. למרות שחששתי מגוון 108, אני מוצאת שהוא גוון מושלם לשילובים מיוחדים. (ראו דוגמא כאן). 

סה"כ אני מרוצה מאד גם מהאריזה וגם מהפורמולה למוצר עממי, אך הייתי יותר מרוצה עם המריחה הייתה טיפונת יותר אחידה ואטומה. מעבר לכך, הגוונים בהחלט נראים שונים בסוואצ'/על השפתיים מבאריזה ולכן…

הציון שלי: 7/10

מחיר: 120 ש"ח לפני מבצעים
ניתן להשיג ברשת סופרפארם בלבד.