בלוג איזה מותג איפור יוקרתי הכי טוב למה!?

איזה מותג איפור יוקרתי הכי טוב למה!?

היי גייייייז!

במשך השנים השאלה ששואלים אותי הכי הרבה (שהיא גם אחת השאלות שאני הכי שונאת ששואלים אותי) זה איזה מותג איפור הכי טוב. אני שונאת את השאלה הזאת כי אני מאמינה שבכל מותג יש מוצרים טובים יותר וטובים פחות ולעשות הכללה על כל המוצרים שבמותג פשוט לא נכון, ובטח שלא מקצועי בעייני. כמובן שיש מותגים שאני אוהבת יותר מאחרים באופן כללי, אבל זה יכול להיות גם פקטור של אריזות שאני אוהבת ושסתם המוצרים עובדים טוב על העור שלי או לצרכים שלי.

בכל מקרה, אני יודעת שמה שבאמת מעניין את רוב העוקות שלי זה על איזה מוצרים אני ממליצה ולכן אמרתי לעצמי שאני חייבת למצוא פתרון לנושא. אז חשבתי וחשבתי ואני סוף סוף הגעתי לרעיון שאני מקווה שתאהבו. אני אתחיל היום עם מותגי יוקרה שיש למכירה שארץ ואם זה יהיה מוצלח אני אמשיך למוצגים עממיים וגם מותגים מהעולם – אז תגידו לי בתגובות מה חשבתן על הפוסט!

מה שאני הולכת לעשות היום זה לפרט באופן כללי מאד איזה מותג יוקרה הכי טוב למה וכמובן שאני חייבת להדגיש שזה באופן כללי ותמיד יהיה יוצאי דופן וגם מוצרים שלא יתאימו לכולם. 

Screen Shot 2015-02-15 at 10.45.52 PMאז איזה מותג איפור יוקרתי הכי טוב לפריימר? המותג הראשון שקופץ לי לראש כשאומרים פריימר זה כמובן סמאשבוקס (נמכר ברשת אפריל) שבגדול התחיל את מהפכת הפריימרים של שנות ה-2000! כל הפריימרים שלהם טובים אבל אני בעיקר ממליצה על ה-Photo Finish ו- Photo Finish Light. אני גם אוהבת מאד את הפריימרים של קלרינס ה- Instant Smooth וה- Instant Light.

Screen Shot 2015-02-15 at 10.42.52 PM

איזה מותג איפור יוקרתי הכי טוב למייק-אפ? אסתי לאודר עושה מייקאפים מעולים בעיקר לנשים שאוהבות כיסוי הכוללים ה- Double Wear, ה-Double Wear Light, ה-Double Wear Maximum Coverage וה-Double Wear All Day Glow BB Cream. למראה טבעי יותר, אני ממליצה על המייקאפים של שאנל כמו ה-Vita Lumier Aqua וה-Vita Lumier Velvet. אני מאד אוהבת את כל המייקאפים של בובי בראון והגוונים שלהם נהדרים. וכמובן, תיק איפור המקצועי שלי לא היה מושלם בלי המייקאפים של מאק Face and Body, Mineralize, ו-Studio Fix Powder.

איזה מותק איפור יוקרתי הכי טוב לקונסילר? מאק עושים 6 סוגים שונים של קונסילרים אבל אני במיוחד ממליצה על ה-Prolongwear, ה-Studio Finish וה-Prep + Prime Highlighter. גם קליניק ואייב סן לורן עושים קונסילרים מאירים נפלאים.

Screen Shot 2015-02-15 at 10.51.11 PMאיזה מותק איפור יוקרתי הכי טוב לסמקים? בובי ברואן עושה את הסמקים הכי פיגמנטים ועמידים שאני מכירה אבל אין מבחר גדול בגוונים. למבחר דווקא הייתי הולכת למאק ושם יש גם מבחר במרקמים וגימורים של הסמקים. לסמקי קרם הייתי מבקרת בקלרינס ומאק.

איזה מותג איפור יוקרתי הכי טוב לצלליות? צלליות זה באמת עיניין של גוון ולרוב אני ממליצה על החברות המקצועיות ודווקא פחות על המוצגי יוקרה המסורתיים שבפארמים (שאנל, דיור, לנקום, קליניק, וכו'). לעופרה, יוסי ביטון, ובובי בראון יש צלליות מעולות ובמאק אני ממליצה על הצלליות במרקמים מאט וסאטן.

איזה מותג איפור יוקרתי הכי טוב לשפתיים? כאן באמת הייתי אומרת כולם! שפתון זה באמת לא משהו כל כך קשה לייצר ואני חושבת שכל מותג יוקרה עושה שפתונים מעולים (בעיקר העמידים!)

Screen Shot 2015-02-15 at 10.55.15 PM

איזה מותג איפור יוקרתי הכי טוב לברונזרים והיילייטרים? אני חולה על ה-Shimmer Bricks של בוביבראון,למותג עופרה יש ברונז שוקולד נהדר, שימרים מעולים והמוצר פירמידה הידוע. למאק יש את כל הסדרה של Mineralize Skinfinish ו-Extra Dimension Skinfinish שמומלצים מאד להברקות וה-Mineralize Skinfinish Natural בגוונים הכהים מעולים לברונזר והצללות. וגם לאסתי לאודר ודיור יש שימרים מצויינים.

מה אתן חושבות? איזה מוצרי יוקרה מספיק מעולים שהם שווים את המחיר היוקרתי? תמליצו לי על מוצרים בתגובות!