בלוג אדום בדרום!

אדום בדרום!

היי גייייז!

אז למרות שאנחנו משפחה סופר ערונית, החלטנו שנמעס לנו שוב לשבת בבית קפה או שוב לעשות טיול בפארק או ברוטשילד. ארזנו את התיק (של ליה – והאמת חבל שלא היינו יותר מצויידים עם מאכלים טעימים או שמכה יותר גדולה, חחח), אספנו את החברים ולדרום יצאנו!

IMG_9708

רוצים לראות את הולוג מהטיול שלנו? לחצו כאן!

למרות שפברואר, היה 25 מעלות ביער שוקדה! גם כשאני מטיילת בטבע באו נגיד את האמת, לא תראו אותי בסנדלי שורש או מכנסי דגמ"ח. מעצבן אותי שאין מילה טובה ל-casual בעברית כי זה בדיוק הלוק שחיפשתי – לא "יום-יומי" כי עבורי טיולים בטבע זה בטח לא היום-יום 🙂

בזמן שאחרון אני אובססיבית לחצאיות אבל עדיין חורף אז צירפתי ללוק גרניון צבעוני וכייפי! אני אישית לא מתה על חולצות עם אורך שרוול כזה כי אני מרגישה שהם גורמים לידיים להראות מלאות יותר, אבל הוסט הג'ינס מושך את העין למרכז אז פה זה עובד.

IMG_9809

נעלי "הספורט" שלי כוללים עקב נסתר ורגע לפני שאתן צוחקות עלי אני חייבת להודות שהם נוחים מאד. הנעליים האלו גם חשובים לי מאד כי הם המתנה האחרונה שקיבלתי באבא שלי. בינואר 2013 טסתי ללוס אנג'לס לעבודה וההורים שלי פגשו אותי שם. אבא כבר היה חולה ששלב הזה והיה לו מאד קשה פיזית לטייל ברחובות אז הוא לרוב ישב בבתי קפה בזמן שאני ואמא חרשנו בחנויות. הוא ידע שאני מחפשת נעליים כאלה וכשסוף סוף מצאתי בדיוק את מה שרציתי, הוא במקרה היה בחנות והתעקש לשלם.

IMG_9814

יצאנו מהבית ב-8:00 ולא רציתי להתעסק יותר מידי באיפור, אז ויתרתי על צלליות. השתמשתי באיילנר ג'ל שחור ועמיד של בובי ברואן והוספתי צבע עם אחד השפתונים האהובים עלי "MAC RED" – וכן תיאמתי את האודם לכלניות 🙂

חולצה – PULL & BEAR
וסט ג'ינס – RENUAR
חצאית – MANGO
גרביונים – LIFE
נעליים – SKETCHERS
משקפי שמש – CHANEL

בסופי שבוע עידן מרשה לעצמו לא להיות מגולח ואני מתה על הלוק הזה עליו (למרות שהנשיקות שלו כואבות!)

IMG_9816 חולצה – AMERICAN EAGLE
מכנסיים – HUGO BOSS
משקפי שמש – RAY BAN

ליה מזה נהנתה מהפעם הראשונה שלה בטיול בטבע! IMG_9728

שמלה – EPK
גרביונים – MINENE

מקווה שהיה לכן גם אחלה סופ"ש עם המזג האוויר הנפלא! ספרו לי מה אתן עשיתן?