בלוג סקירה: אודמים של אסנס!

סקירה: אודמים של אסנס!

היי גיייייז!

כל ההגעה של אסנס (Essence) לארץ הייתי מתוקשרת ביותר. כמה היסטריה!? אני מריכה את אסנס עוד מחו"ל כחזרה מאד מאד זולה של פריטים בדולר! יצא לי לנסות כמה מוצרים שלהם באורך השנים אבל אף פעם לא הבנתי מה ההתלהבות. כנראה שלא ניסיתי את הדברים הנכונים…

בארץ מלא הכירו את אסנס עוד לפני שהיא הגיעה לסופר פארם מאירופה (לרוב גרמניה) שממנה היא מגיעה. כמובן שאני מקבלת כל כך הרבה בקשות לסריקות על המוצרים שלהם אז איך יכלתי ולא לעשות לכן! אני רק חייבת לציין שיעדתי שיהיה טירוף ביום שהמוצרים עלו למדפים אז חיכיתי לכמה ימים אחרי…

היה הרבה סקרנות לגבי המחירים בארץ ואם אסנס לצליחו לשמור על המחירים המאד מאד עממיים, והיום אני שמחה להציג לכן את השתפונים/אודמים שעולים 13 ש"ח בלבד!

אז אני קניתי שלושה גוונים:

IMG_0707

01 – CORAL CALLING – קורל נטרלי שמאד דומה ל-COSTA CHIC של מאק אבל "שקט" יותר
03 – DARE TO WEAR – אדום נטרלי בינוני שמזכיר את MAC RED
09 – WEAR BERRIES – סגול-ירוד עדין מזכיר משהו בין SYRUP ל-PLUMFUL

אהבתי את עיצוב השתפונים מאד ואריזה איכותית ו"מצוחצחת"? (sleek) למוצר פארם וממש אהבתי את ה"e" החרוט על השפתון עצמו. מרקם השפתונים הינו לחותי עם רמת פיגמנט טובה אך לא אטומה לגמרי. הם נעימים מאד על השפתיים ועמידים עד שאוכלים/שותים בדומה לאודמים אחרים בשוק. הגוונים עצמם מדהימים ואני חושבת ששלושתם יחמיאו לכל כך הרבה נשים.

ככה ניראים על השתפיים במריחה מהירה בלי להסתכל במראה אפילו! (ורואים…חחח….)

IMG_0711

גוון 01

IMG_0713

גוון 03

IMG_0714

גוון 09

לסיכום: אני הופתעתי ממש לטובה מהאודמים האלו! והכי טוב? עלו 13 ש"ח! מה עוד אפשר לבקש?!? מה שהוריד ממני נקודה שלמה זה העובדה שהגוונים נראים שונים לגמרי בסוואצ'/על שפתיים מאיך שהם ניראים באריזה ולכן יש קצת "ניחוש" של איך יראה עליך. אבל בשביל 13 ש"ח, אני מוכנה לקחת את הסיכון!

ציון שלי: 9/10