בלוג יוצאת לדרך מרגשת ורוצה שתבואו איתי!

יוצאת לדרך מרגשת ורוצה שתבואו איתי!

היי גייייייייז!

אז מי שצופה בערוץ BehindtheBakshis כבר יודעת שאני לקחתי צעד ענק בחיים שלי והחלטתי לייצר ליין מברשות איפור משלי! יש לי הרבה לספר לכן על למה וגם רוצה את עזרתכן בבחירת צבעים! הפוסט היום יהיה קצת ארוך ואישי אז אם מעניין אתכן, לחצו להמשיך לקרוא!

רובכן יודעות שכשאני התחלתי את הבלוג ואת ערוץ awbmakeup בעצם עבדתי בעבודה אחרת ומהצד הייתי מאפרת בשביל הכיף והנשמה. אני חושבת שלעולם לא סיפרתי לכן שעבדתי במשרה ממשלתית והאמת שהיה לי תפקיד שהרבה היו מתים לקבל. אני לא יכולה לפרט במה בדיוק עבדתי, אבל היה לי תפקיד מעניין ומאתגר שיפשר לי לבתא הרבה מהכשרונות שלי בשפות זרות, ביחסים בין אישיים, בירידה לפרטים, וכמובן יכולת להשפיע (קצת) על מה שבאמת חשוב לי שזו מדינת ישראל.

כשפתחתי את הבלוג והערוץ, לעולם לא חשבתי שמשהו באמת יקרה עם זה ולעולם לא תכננתי לעזוב את העבודה אבל כשראיתי שיש ביקוש למידע איכותי ברשת ושאני מקבלת סיפוק עצמי אדיר מלעזור לנשים ונערות בכל הארץ החלטתי לעזוב את התפקיד המעולה שהיה לי למרות שפחדתי מאד ולא ידעתי אם אני מקבלת את ההחלטה הנכונה.

החודשים הראשונים היו קשים. פתאום לא הייתה לי משכורת מסודרת וזה מפחיד, במיוחד לאישה שהרגע התחתנה ועכשיו צריך לחשוב על בית וילדים. אבל בגלל התמיכה האין-סופית שלכן לא ויתרתי ופשוט איפרתי, איפרתי, איפרתי עם ידיעה שמה שאני באמת רוצה לעשות בחיים זה להמשיך לעזור לנשים בכל מיני תחומים ולא רק בתחום האיפור. אז גם נושאי הסרטונים שלי התרחבו ויחד עם זה קיבלתי עוד יותר אהבה ותמיכה ממכם.

כשהייתי בת 17 התחלתי את התואר הראשון שלי במנהל עסקים וכלכלה וכשאלו אותי מה אני רוצה לעשות עם זה, תמיד עניתי שאני רוצה להיות "אסתי לאודר" הבאה. עכשיו אני לא יודעת עם אני באמת אצליח לבנות אימפריה כמו שהיא בנתה, אבל מבחינתי זה שאני מוציאה ליין מברשות זו התחלה קטנה בהגשמת החלום הזה. ומבחינתי גם אם הליין לא יהיה רווחי, ההצלחה תהיה עצם זה שנשים יכולות לקבלת מוצר איכותי שיגרום להם לקצת נחת בבוקר כשהם מתחילות את היום.

תמיד אמרתי ואמשיך לאמר שאף אחת לא צריכה להתאפר בשביל להיות יפה. אני חובשת שכשאנחנו מרגישות טוב אנחנו יפות בכל מצב. עבורי ההרגשה בבוקר של להתאפר קצת או קצת לחשוב על מה שאני לובשת כן נותן לי את ההרגשה הטובה ואנרגיות טובות להתחיל את היום.

אני יודעת שיהיו אלה שיגידו ש"התמסחרתי". התגובות האלה תמיד יכאבו לי איפשהו אבל אני גם לומדת לשים אותם בפרופורציה כי תמיד יהיו אנשים שלא יודעים לפרגן. כשאני רואה תגובה שלילית אני מייד קוראת את אלפי התגובות החמות ואוהבות האחרות ומזכירה לעצמי שכל מה שאני עושה זה עבור הנשים האלו ולא בשביל ה"Haters".

אני לא מתביישת, ואף פעם לא התביישתי בזה שמותר לי גם להרווח מצפיות, מסרטונים שאני עושה בשיתוף פעולה עם חברות ועכשיו, גם מהמברשות שלי (אני מקווה 🙂 ) בכל זאת, עזבתי את מקום העבודה שלי בדיוק בשביל זה, שאוכל להשקיע את הזמן ואנרגיות שלי בלעשות את מה שאני אוהבת ומה עושה טוב לאחרות.

אז שוב תודה על כל התמיכה שלכן עד כה כי בלי זה לא יכלתי להגיע לרגע הזה של הגשמת חלום.

נו, אז מה קורה עם המברשות?

אז ככה, אתמול ייצרתי (ממש ידני!) כמה דוגמאות ראשוניות שעכשיו אני צריכה להשתמש בהן, לבחון אותן ולקבל החלטות מקצועיות לגבי כל מברשת. לא העתקתי שום מברשת או מה שנקרא "בחרתי מהקטלוג" אלה כל מברשת ממש פיחתי בעצמי עם מחשבה של הטכניקות איפור שלי.

אני באמת רוצה שתהיו חלק מהקבלת ההחלטות ולכן אני צריכה את עצרתכן לגבי הצבעים. חשוב לי להדגיש שיש כל כך הרבה מגבליות שלא הייתי מודעת להן כשהתחלתי בתהליך ובדיוק הצבע שאני רציתי לא מיוצר מהספקים שלי בגרמניה ואנגליה של החומרי גלם ואם היו מייצרים לי אותו זה היה מייקר את המברשות מאד וחשוב לי מאד שהמחירים יהיו כמה שיותר נמוכים שאני יכולה. אז כרגע הנה האופציות: אני לא רוצה להגיד לכן מה העדפה שלי כי אני רוצה שלא תיהיו מושפעים ממני 🙂

תרשמו לי בתגובות מה הכי אהבתן!

אוהבת אתכן ונשיקות בינתיים (עד הסרטון שיעלה מחר על הבוקר!)

אופציה 1 – ידית פנינה עם פחית זהב

IMG_0395

אופציה 2 – ידית פנינה עם פחית זהב ורוד

IMG_0393

אופציה 3 – ידית שחורה מבריקה עם פחית זהב ורוד

IMG_0388

אופציה 4 – ידית ורוד בייבי עם פחית זהב ורוד

IMG_0394