בלוג סקירה: מייקאפ פרולונגוואר מוצק של מאק

סקירה: מייקאפ פרולונגוואר מוצק של מאק

היי גיייייז!

את המייקאפ PROLONGWEAR של מאק אני מריכה המון שנים. מהימים שלי שעבדתי במאק אני יודעת הוא יושב מהמם על כל כך הרבה נשים ואפילו הייתי מאד אוהבת לאפר איתו. אני לא יודעת למה, אבל לעצמי אף פעם לא התחברתי למרות שלקוחות שלי היו חוזרות שוב ושוב לרכוש אותו! בגלל זה הייתי מאד מסוכרנת כששמעתי שמאק יצא עם גרסת קרם-לפודרה (CREAM TO POWDER) למייקאפ הזה. 

הפרולנגוואר כמו שהשם רומז הינו מייקאפ עמיד (טוענים ל-10 שעות) עם כיסוי קל עד בינוני. הפורמולה החדשה מגיעה במרקם קרם והופך לפודרתי לאחר המריחה ולכן אינו דורש פידור.

IMG_10002כל כך שמחתי שהמייקאפ מגיע אטום ככה שאפשר לדעת בוודאות שהוא חדש ונקי. הוא מגיע גם עם ספוג, אבל אתן כבר מכירות אותי ואני מאמינה שהמריחה עם מברשת תמיד הרבה יותר מומלצת.

IMG_10004

אני בדרך כלל בגוון NW15-NW20 במייקאפים של מאק, אבל בפורמולה הזו הם היו לי יותר מידי כתומים/ורודים על הפנים ומצאתי את עצמי מצחברת לגוון הכי בהיר בליין NC15.

IMG_10006

באריזה זה נראה כהה וצהוב מידי, אבל ברגע שנוגעים בחומר מבינים שהצבע פשוט לא כזה ובאמת שהגוון מתאים לי בול! (לא קרה הרבה זמן….)

IMG_10015 IMG_10019

אני מרחתי את המייקאפ עם המברשת F80 של סיגמא ואני חייבת להגיד שממש התחברתי לשילוב של המייקאפ והמברשת. הכיסוי באמת קל עד בינוני אבל בהחלט יכלתי לבנות טיפה את הכיסוי עם טפוחות של החומר על אזורים בעייתיים יותר, אבל אין ספק שהוא לא הצליח להסתיר את האזור הנורא והורמונאלי שלי על הצוואר. (לא נורא, בשביל זה יש קונסילר). המרקם כתיפתי והגימור מאט טבעי והמייקאפ באמת לא נראה על העור בכלל!

IMG_10020

IMG_10021

וככה הוא נראה באיפור מלא! לפי דעתי באמת נראה נפלא! לא הייתי צריכה לשים פודרה בכלל!

IMG_10032

אז עכשיו לעמידות. לאחר יום שלם (8 שעות) עם המייקאפ אפשר לראות שהשפתון כבר ירד אבל המייקאפ נראה נפלא ללא בסיס של פריימר, פודרה או תיקונים במהלך היום!

IMG_10038

יש טיפונת הברקה מסביב לאף, אבל לא משהו מעבר לנורמלי. IMG_10040

למרות שהייתי מרוצה מהעמידות עד כה, בסוף היום המשכתי לאימון בחדר כושר ואמרתי לעצמי למה לא לבחון את המייקאפ עד הסוף?

IMG_10044

לאחר האימון, המייקאפ כבר לא "נראה נפלא" לפי ההגדרות שלי, אבל כן הייתי מרוצה מאיך שהוא שרד 10 שעות ואימון -ואני אחת שבאמת עובדת קשה באימונים 🙂 לא הייתי מאד מבריקה אבל כן ראו את האדמומיות באף ולחיים.

לסיכום: סך הכל אני מאד מרוצה מהמייקאפ. אני חושבת שלבעלות עור רגיל הוא מושלם, לעור שמן מעולה לתקופת החורף! חושבת שלעור שמן/שמן מאד יהיה עמיד בלחות של קיץ תל אביבי ל-10 שעות, אבל בהחלט מייקאפ שנראה מהמם ליום יום. מכיוון שאני משתמשת בגוון הכי בהיר, אני חושבת שהגוונים יחסית כההים ואני ממליצה לנסות גוונים בחנות ולא להסתמך על הגוון שלכן במייקאפ אחר של מאק. באופן כללי הייתי נותנת למייקאפ ציון של 8 אבל בגלל שהצטלמתי איתו לאנסטגרם ללא פילטר וקיבלתי כל כך הרבה תגובות שהמייקאפ נראה מהמם, הוא קיבל עוד נקודת בונוס ממני!

ציון שלי: 9/10