בלוג איפור וטיפוח של מייקל קורס!

איפור וטיפוח של מייקל קורס!

היי גיייייז!

כולנו מכירות את בית האופנה של מייקל קורס: הבדגים, התיקים, השעונים.. אבל האם ידעתן שיש להם גם איפור וטיפוח!

רק לאחרונה ממש המוצרים הגיעו לארץ והיה לי את הכיף הגדול לפתוח את הדלת לראות חבילה גדולה ומפנקת רק בלשבילי מהחברה! אני חייבת להגיד שהדבר הראשון שתפס את תשומת ליבי זה האריזות המ-ד-ה-י-מ-ו-ת ויוקרתיות מאד של המוצרים. אני חושבת שהתמונות, כמה שניסיתי לתפוס תמונות יפות ואיכותיות, לעולם לא יצליחו להעביר לכן את התחושה שהרגשתי שראיתי את המוצרים לראשונה. ממה כמו מלכה (אפילו הרגשתי קצת נבוכה כאילו קיבלתי מתנה יוקרתיית מידי ולא מגיע לי!)

לכל המוצרים יש שמות "GLAM" כאלה ואני חושבת שזה בדיוק המילה לקולקציה – גלאם!

טוב אז מה היה לי בחבילה?ֿֿ

IMG_0202

 

המוצר שאני הכי אוהבתי זה הברונזר GLAM BRONZE POWDER המטורף הזה שמגיע באריזה ענקית וכל כך יפה! הברונר עצמו טיפה מנצנץ ויש לו גוון כתמתם ככה שהוא לא כל כך מתאים להצללות או לבהירות מאד אבל הוא נותן לי מראה שזוף יפייפה.  אני אוהבת לשים את זה במקום הצללות וסומק, זה עושה לי את הכל יחד ככה שאני ממש אהבתי את המוצר הזה לימים האלו שלא באמת בא לך להתפאר אבל מריחה קלילה של הברונזר מחייאה את הפנים ונותן קצת צבע. ואם אני אדבר על האריזה בכל מוצר זה לא יגמר, אבל רק כאן אני חייבת להגיד שהגודל והמראה האיכותית וענקית פשוט עושים לי את זה 🙂

קיבלתי שני אודמים. DIVA שהוא ניוד-ורוד מושלם עם מרקם לחותי ורמת פיזמנט טובה. נעים ויפה על השפתיים וגוון שמחמיא לי במיוחד ולי בכלל לא פשוט למצוא ניודים שאני אוהבת. לגוון השני קוראים GLAM DAME והוא אדום בורדו כהה גם עם מרקם לחותי. הוא מאד לביש מכיוון שהוא לא כך אטום ופיגמנטי ולכן הוא הרבה פחות "מפחיד" מאיך שהוא נראה באריזה. אני אישית מעדיפה גוונים כההים חזקים ומאטים יותר אבל בכלל לא הייתי מאוכזבת אז שלא חתחשבו שכן.

כן התאכזבתי דווקא מהגלוס DAME SEXY LIP LUSTER שנראה כל כך כהה ומיוחד באריזה אבל גם הוא קצת חסר פיגמנט ולמרות הדביקות שלו, לא כל כך עמיד. אחרי שעתיים שסמתי אותו הסתכלתי במראה ולא אהבתי שהגוון מאד התבהר והיה נראה ממש ורוד עלי.

המברשת קבוקי הקטנה כל כך יפה ונעימה אבל משהו בצורה שלה פחות דיבר אלי. היא לא כל כך דחוסה אבל צרה יחסית ואני מעדיפה קבוקי "עגולה" יותר. רשום עליה "מברשת לברונז" אבל ממש לא הייתי ממליצה עליה לברונזר ודווקא יותר לפודרה. אני בטוחה שהיא עולה המון ולפי דעתי איכות השיערות כנראה לא שווה את זה.

המוצרי גוף של מייקל קורס סופר מפנקים ורק להסתכל עליהם ולשים אותם ליד האמבטיה את כבר מרגישה מיליון דולר. השמן גוף המנצנץ פשוט מוצר מדהים! לצערי אני צריכה לשמור אותו לקיץ כי כרגע גם ככה אני לבנה כמו שלג ואף אחד לא יראה את הגוף שלי (חחח!) אבל ניסיתי אותו לילה אחד סתם ככה אחרי האמבטיה והיא נותנת מראה של עור זוהר וקורן וסקסי ברמות!

לגבי הפנינים לאמבטיה, חייבת להודות שלא כל כך הבנתי את הקטע. הם לא מקציפים או עושים ריח או עושים מרקם נעים במים. הם דיי נעלמו למרות שנוספתי כפית כמו שרשום, אבל יכול להיות שאני לא עשיתי משהו נכון אז אני עוד אבדוק את זה.

קרם הלחות העשיר לגוף מרגיש כל כך כיף על הגוף, נספג מהר ומשאיר ריח כל כך טוב ויוקרתי. באמת שהיה לי כיף נורא למרוח אותו!

הלקים ENVY GLAM ו- DESIRE GLAM מהממים! הגוונים ששלחו לי פשוט בול הטעם שלי ואני כל כך אהבתי את הפורמולה שלהם. למרות שהם לא הכי עמידים שניסיתי, הם אטומים ויש להם מראה איכותי על הציפורניים.

לסיכום: אני חושבת שהמוצרים מתאימים מאד מאד כמתנה יפה לאישה שאוהבת להתפנק ואוהבת יוקרה.

ניתן להשיג בלעדי בסופר-פארם סניף רמת אביב.