בלוג סקירה: קלרינס רוז' אקלה⎪Clarins Rouge Eclat

סקירה: קלרינס רוז' אקלה⎪Clarins Rouge Eclat

היי גייייייז!

אני כאן עם עוד סקירה של שפתונים והפעם של קרלינס!

מי שעוד לא יודעת, כל הקטע של קלרינס זה שהאיפור שלהם משלב אלמנטים של טיפוח ולכן אמורים להיות יותר "בריאים". אני לרוב לא קונה את זה, אבל מה שכן אני בזמן האחרון מגלה שאני ממש אוהבת את המוצרי איפור שלהם בלי קשר לאלמנט הטיפוח. 

אז כמו עם כל מוצרי קלרינס, האריזה מהממת! נוחה ויוקרתית. (אני מתה על הזהב) האודמים עצמם דקים וחתוכים בזווית מאד נוחה למריחה.

IMG_6988

סדרת השפתונים של הרוז' אקלה מוגדרת כסדרה "אנטי אייג'ינג" המשלבת מרכיבי טיפוח אשר אמורים לגרום לשפתיים להרגיש נעימות ולהראות "צעירות" יותר. אני לא יודעת לגבי זה, אבל אני כן יכולה להעיד שהם נעימים כל כך על השפתיים. לחותיים ולא מייבשים כמובן עם ריח מתוק וכייפי.

IMG_6983

הם חצי שקופים (מזכירים לי את הליפ באטרס שאני כל כך אוהבת) אבל יותר נעימים על השפתיים. מה שאהבתי בהם זה שהם כל כך קלים לשימוש יום יומי לבדם אבל אפשר לשלב עם עפרון שפתיים ולגרום להם להיות מספיק "אודמים" לערב. הם עדינים מאד אבל עדיין לא הייתי מגדירה אותם כמו "לובלו". סה"כ נראים טוב מאד על השפתיים.

אני קיבלתי 5 גוונים להתנסות (מימין לשמאל):

  • 19 – Chestnut Brown – חום/סגלגל
  • 20 – Red Fuchsia – אדום קר
  • 17 – Pink Magnolia – ורוד חם
  • 16 – Candy Rose – ורוד קר
  • 18 – Strawberry Sorbet – אפרסק עדין

IMG_6987

לסיכום: מה שמאד אהבתי בפשתונים זה ההרגשה שלהם, הריח שלהם והגימור העדין על השפתיים. מה שפחות אהבתי (לפחות עבורי) זה הגוונים עצמם. משום מה הגוונים לא היו לי מחמיאים כל כך. אני חושבת שנשים עם עור צהבהב יותר יאהבו אותם, בטח נשים שמחפשות שפתונים נעימים ועדינים. אני מורידה כמה נקודות על נושא העמידות. לצערי השפתונים לא עמידים בכלל, אבל בגלל שהם עדינים ונעימים אין בעיה לזרוק אותם בתיק ולמרוח אותם שוב ושוב במהלך היום.

ציון שלי: 7.5/10

מחיר: 120 ש"ח
ניתן להשיג בסופרפארם.