בלוג לונדון! היר איי קם! (Here I Come!)

לונדון! היר איי קם! (Here I Come!)

היי גיייייז!

שוב אני כאן עם פוסט אישי.

אני יושבת בבית קפה, שותה קפה. עוד לא 5 בערב וכבר כמעט חשוך לגמרי. בשעה הזאת מחר אני אהיה על המטוס בדרכי ללונדון! כבר סיפרתי לכן בכמה ולוגים על הנסיעה אבל בתכלס לא סיפרתי לכן כלום!

אז ביום שלישי אני אקום בבוקר ובמקום לשתות הפוך בבית קפה התל אביבי שלי, אני אתחיל את הבוקר עם פאמקין ספייס לאטה אמיתי מסטארבקס! (למי ששלאה איך אני מכינה את זה לבד בבית, אז יש לי אבקה כזאת שאמא שלי הביאה לי מחו"ל, אבל זה ממש ממש לא אותו הדבר!)

אז למה לונדון?

למי שלא יודעת, משרדי גוגל בלונדון "אחראים" על הפעילות של יוטיוב ישראל ולכן יש לי שם מנהל (Partner Manager) שעובד איתי. הוזמנתי להשתתף בסדנא ליוצרים ביוטיוב גדולים ששם ילמדו אותנו יותר על נושאים חשובים כמו זכויות יוצרים ומלא דברים טכניים כדי שאוכל להמשיך ולייצר עוד מלא תוכן איכותי עבורכם!

(אני עוברת בין לשון זכר והקבה בכוונה כי יש מלא בנים שצופים בי שביקשו שאני לא אזניח אותם! אז בנים, לא שחככתי אתכם!)

בנוסף, יש לי יום שלם במשרדי גוגל עם כל מיני אנשים חשובים על כל מיני נושאים חשובים וגם אני הולכת להשתמש באולפנים המאד מקצועיים ביוטיוב ספייס! אני מקווה שאני אסתדר שם עם כל הטכנולוגיה המתקדמת!

אני סוף סוף הולכת לפגוש חברה שלי יוטיוברית ישראלית שחיה בלונדון אביה ויחד כמובן נמצא זמן לעשות קצת שופינג וכיף ברחוב OXFORD המפורסם!

אני כל כך מתרגשת. זאת נסיעת העבודה הראשונה שלי בתור יוצרת תוכן. לאט לאט אני מבינה שדברים גדולים קורים.

הערוץ שלנו הוא הערוץ הישראלי השני בגודל אחרי שרוטונים! אני אומרת "שלנו" כי אומנם אני זאת שמפיקה את הסרטונים, אבל בפועל בלי הרעיונות שלכם, הצפיות שלכם והשיתוף של הסרטונים בפייסבוק וברשת בכלל הערוץ לא היה מה שהוא היום. אני רק 10% מהערוץ, אתם תכלס ה-90% החשובים.

אז אתם יכולים להיות גאים בערוץ שלנו!

כמובן שאצלם שם מלא ולוגים כי מגיע לכל אחד ואחת ממכם להרגיש שאתם איתי שם בלונדון!

אני לא חושבת שאספיק לערוך ולעלות את הולוגים משם, אבל בטוח תוכלו להיות מעודכנות באינסטגרם וכאן בבלוג!

וכמובן תשאלו – אני טסה לבד. עידן נשאר לבד בבית עם ליה וג'נגו! שיהיה לו בהצלחה חחחחח!

אוהבת אותכם מלא מלא מלא מלא ומעריכה את כל מה שאתם עושים שמאפשר לי לעשות את הדברים המגניבים האלו!