בלוג איזה מייקאפ של מאק הכי טוב לי?

איזה מייקאפ של מאק הכי טוב לי?

אחת השאלות הכי נפוצות בקרב המאפרות בארץ היא

איזה מייקאפ של מאק הכי טוב?

על שאלה כזאת קשה לי מאד לענות כי זה מאד תלוי במה הסגנון עור שלך, ומה את מחפשת במייקאפ שלך. החלטתי בעקבות השאלות הרבות בנושא לעשות סקירה קצרה על כל המייקאפים השונים של מאק. בסוף תהיה טבלה שמרכזת את הכל!

STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION

"מייקאפ-פודרה". מייקאפ שמגיע בצורה של אבקה דחוסה (PRESSED POWDER). מעניק כיסוי מלא, חלק ומאט. עמיד וסופג עודף שומניות, אך טיפה כבד. אני לא ממליצה להשתמש בספוגית שמגיעה עם המוצר, אלא עם מברשת קבוקי לכיסוי בינוני או כפודרה מעל מייקאפ אחר עם מברשת פנים באזור ה-T.

STUDIO FIX FLUID

SPF 15, מייקאפ נוזלי עם רמת כיסוי בינונית וגימור מאט טבעי. ללא שמן, המייקאפ הזה סופג שומנים ואמור להיות עמיד עד 8 שעות, אני לא הייתי מגדירה את המייקאפ עמיד במיוחד. מתאים למי שצריכה כיסוי שונה באזורים שונים בפנים. יש לא נטיעה לעשות פצעונים לבעלי עור אקנטי.

MATCHMASTER FOUNDATION

SPF 15, מייקאפ נוזלי עם רמת כיסוי בינונית שאמור להתאים את עצמו לפיגמנט הטבעי של העור. אני אישית לא מתה על המייק אפ הזה. אני לא אוהבת את הכיסוי ועמידות שלו.

MINERALIZE FOUNDATION

SPF 15, מייקאפ מוצק בעל מרקם קרמי עם כיסוי קל-בינוני וגימור לחותי. קל למריחה ומתאים במיוחד לעור רגיל עד יבש ומעניק לחות לעור "עייף".

STUDIO SCULPT FOUDNATION

SPF 15, מייק אפ ג'ל עם רמת כיסוי בינונית עד גבוהה המעניק לעור לחות ומראה טבעי (לא מאט). בעל עמידות נגד מים ומתאים במיוחד לתנאי לחות. מאד מאד אוהבת את המייקאפ הזה לאירועים על עור יבש או בוגר.

FACE AND BODY FOUNDATION

מייק אפ על בסיס מים המעניק מראה טבעי שמתאים לפנים ולגוף. בעל עמידות נגד מים ומתאים במיוחד לתנאי לחות. מכיוון שניתן לערבב צבעים בקלות ולבנות את רמת הכיסוי הרצויה, מתאים לכלות! אני אוהבת את המייקאפ הזה במיוחד כי הוא פשוט לא נראה כמו מייקאפ, אז הרבה פעמים אני משתמשת בו מעל מייקאפ אחר עם אני צריכה כיסוי אבל אני לא רוצה שיראה כבד. ממליצה להשתמש דווקא בידיים למייקאפ הזה!

PRO LONGWEAR FOUNDATION

SPF 10, מייק אפ נוזלי עם רמת כיסוי נמוכה עד בינונית. כמו שניתן להבין מהשם, עמיד לאורך זמן (טוענים עד 15 שעות – אך הייתי אומרת יותר כמו 8) גם בתנאי לחות. בעל מרקם קרמי מעניק מראה עדין וטבעי – מתאים לכלות!

STUDIO TECH

מייקאפ מוצק על בסיס מים, אמוליאנטים ופודרה. כיסוי בינוני ומעניק מראה אחיד וחלק. מתאים לכל סוגי העור. מסוג המייקאפים או שאת אוהבת מאד או שונאת כי הוא פשוט יושב שונה על כולם. למרות שזה מייקאפ פחות מוכר, ממליצה לכם לנסות כי אולי תגלו אהבה חדשה.

STUDIO MOISTURE TINT

SPF 15, TINTED MOISTURIZER או בעברית "קרם עם פיגמנט"?!? הקרם אמור להעניק מעט צבע לפנים על מנת לאזן את העור ומעניק לחות. חסכו את הכסף שלכם, אין כיסוי בכלל ופשוט ישאיר אתכן מבריקות.

הנה טבלה שאמורה לעזור לכן במציאת המייק אפ המתאים עבורכן:

סוג עור רמת כיסוי רצויה מראה רצוי מומלץ
יבש נמוך עד בינוני טבעי MINERALIZE FOUNDATION, STUDIO MOISTURE TINT
יבש נמוך עד בינוני מאט PRO LONGWEAR FOUNDATION
יבש בינוני עד גבוה טבעי STUDIO TECH
יבש בינוני עד גבוה מאט STUDIO SCULPT FOUDNATION
רגיל נמוך עד בינוני טבעי FACE AND BODY FOUNDATION, PRO LONGWEAR FOUNDATION, STUDIO MOISTURE TINT
רגיל נמוך עד בינוני מאט SELECT FOUNDATION
רגיל בינוני עד גבוה טבעי FACE AND BODY FOUNDATION, STUDIO TECH
רגיל בינוני עד גבוה מאט STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION, STUDIO TECH
שומני נמוך עד בינוני טבעי STUDIO FIX FLUID, PRO LONGWEAR FOUNDATION
שומני נמוך עד בינוני מאט SELECT FOUNDATION
שומני בינוני עד גבוה טבעי STUDIO TECH
שומני בינוני עד גבוה מאט STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION