בלוג סקירה: מייקאפ Liquid Halo של סמאשבוקס

סקירה: מייקאפ Liquid Halo של סמאשבוקס

היי גיייייז!

בטח ראיתם בביהיינד דה בקשיז שלפני כמה שבועות הזמינו אותי להשקה של סמאשבוקס. ראיתי המון המון תגובות של נשים שלא ידעו שהמותק נמכר בארץ כבר 5 שנים ברשת אפריל! אז החלטתי לעלות סקירות על חלק מהמוצרים שאני מכירה. נתחיל היום עם איך לא? המייקאפ!

 ה-LIQUID HALO נמכר כבסיס למראה עור מושלם, המותאם לצילום HD לגימור טבעי ומואר. מה שמיוחד בעמם במייקאפ הזה שזהפיגמנטים מכילים ג'ל מיוחד שאמור לחכות פילטרים בצילום לטשטוש פגמים בעור. סמאשבוקס טוענת שהמייקאפ עובד עם כל תתי-הגוון השונים, עם כיסוי קל נבנה עד בינוני, לחותי אך עמיד לתנאיי לחות וזיעה.

המייקאפ מגיע בבקבוב זכוכית יפה (יפה ללקוחה בבית, פחות נוח למאפר) עם משאבה נוחה בגודל 30 מ"ל כנהוג.

בהתחלה, אני קיבלתי את גוון 4 להתנסות ומיד ראיתי שהוא כהה מידי. ביקשתי לקבל גוון שיתאים לי נתנו לי את גוון מספר 2. בבקבוק הגוון היה נראה טוב, אך התת-גוון שלו כל כך כתום שפשוט לא התאים לי בכלל.

המייק אפ באמת בעל מרקם לחותי עם גימור טבעי, אך הכיסוי קל מאד ולא נבנה בכלל.

שכבה אחת לא מספיקה לגרום לאחידות בגוון העור (מריחה על מצי פנים לצורך השוואה).

שתי שכבות נראות הרבה יותר טוב, אך עדיין רואים את האדמומיות בסנטר. לפני פודרה, למייקאפ יש ברק וזוהר יפייפה!

עם כל שאר האיפור הלוק הכללי נראה טוב ועוד הפנים נראה אבן טבעי וקורן, אך לצרכים שלי לא מספיק מכסה.

לאחר מספר שעות בודדות, המייקאפ כבר לא מצטלם יפה ונראה אפילו פחות טוב במציאות.

ניתן לראות איך המייקאפ ממש נעלם באזורים של הלחי וחושף את על הפגמים שלי בעורץ (מקווה שאתם מעריכים שאני מעלה תמונה כזאת מגעילה שלי לבלוג! )

לסיכום: מייקאפ נחמד וקליל לבעלות עור מושלם שרוצות טיפה אחידות. (אם יש לך עור מושלם, כנראה שאת לא באמת צריכה מייקאפ ואני מקנא בך). נראה מהמם ומצטלם מהמם להפקות, אבל לא הייתי ממליצה על המייקאפ הזה לנשים שמחפשות עמידות רבה, בטח בלחות של הארץ. זה לא היה מפריע לי אם החברה לא הייתה טוענת שהמייקאפ עמיד בלחות וזיעה. הגוונים כתומים מידי לבהירות אשכנזיות כמוני, אבל כן יתאימו לרוב האוכלוסיה בארץ. ממילה על המייקאפ למי שמחפשת מייקאפ טבעי מאד, בעלת עור יבש ולכמה שעות בלבד.

ציון שלי: 3.5/10