בלוג Review: Sigma 3DHD Kabuki and Precision Brushes

Review: Sigma 3DHD Kabuki and Precision Brushes

היי גיייייייז!

סיגמא היא חברת מברשות שמאד מוכרת לצופות שלי. אני גיליתי את החברה לפני בערך שנתיים ומאז שהתחלתי להשתמש בהם אני יכולה להגיד שאני חושבת שהם אלטרנטיבה טובה מאד למברשות יוקרתיות ולכן אני ממליצה עליהן לא מעט בערוץ. חשוב לי להדגיש שלא כל המברשות של סיגמא מעולות. יש כמה דגמים מאד איכותיים כמו כל הסדרה של SIGMAX שני מאד אוהבת למריחת מייקאפ וקונסילר, אבל יש גם כמה נפילות גדולות. לצערי, אני חייבת להכניס את סדרה החדשה "3D HD" לקטגוריית הנפילות.

לפני שהמברשות עלו למכירה באתר, סיגמא שלחה לכל הבלוגרים הגדולים את המברשות להתנסות, וביניהם גם אני קיבלתי אותם. המברשות הגיעו בקופסא מיוחדת ומעוצבת היטב שמשדרת את כל הרעיון של ה"תלת ממד" בצורה מקורית ומרגשת. בסדרה יש שתי מברשות:

sigma1

sigma2

3DHD Kabuki – $24

מברשת סינטטית שמאד מזכירה את המברשת F80 שאני כל כך אוהבת למריחת מייקאפ רק שהיא כל כך לא נוחה לשימוש למייקאפ. היא נעימה ורכה כמו המקורית, אבל קצת פחות דחוסה. במקום לעזור איכשהו במריחת מייקאפ, הצורה פשוט גורמת למריחה מסורבלת ולא אחידה. בגלל שהיא לא שטוחה, לא ניתן לטפוח או לדחוס מייקאפ על אזורים הזקוקים לכיסוי והצורה גם לא מאפרשת סיבובים של המברשת לצורך טשטוש החומר. ניסיתי בכוח למצוא שימוש למברשת הזו והשימוש הכי הגיוני למברשת הזו זה מריחת סומק קרם או טפיחה של פודרה. אבל עדיין אני חושבת שהמברשת הזו מיותרת גם לשימושים אלו ופשוט יש מברשות טובות יותר בהרבה.

sigma3

3DHD Precision – $21

מברשת סינטטית עם אותה צורה בדיוק כמו הקבוקי, אך קטנה יותר. המברשת הזו, כמו המברשת P86 שאני מאד אוהבת, מתאימה לקונסילר בגלל שניתן להשתמש בשפיץ שלה על מנת להיכנס ממש לזוויות הפנימיות של העיניים. המברשת הזו הרבה יותר מוצלחת מאחותיה הגדולה כי אפשר בכיף גם להשתמש בה לשימושים אחרים כמו מריחת צלליות קרם, הסתרת פוצעונים או פיגמנטציה, ניקיון מסביב לשתפיים וכו'. למרות שהמברשת הזו יותר מוצלחת, עדיין אני חושבת שהיא מיותרת ולא מוסיפה הרבה לשולחן עם הצורה המיוחדת שלה.

sigma4

לסיכום: המברשות איכותיות ואני באמת מחלקת הרבה נקודות לסיגמא שכל הזמן מנסה לחדש בתחום (באמת לא קל לחדש עם מברשות). באמת חשיבה מחוץ לקופסא יוצאת דופן, אבל במקרה הזה אני פשוט לא חושבת שהצורה החדשנית מוסיפה או מועילה לשגרת האיפור שלי או לעבודתי בתור מאפרת מקצועית ולכן הפעם, לצערי, אני אומרת דלגו הלאה.