בלוג סקירה: מייקאפ Luminous Silk של ג'ורג'יו ארמאני!

סקירה: מייקאפ Luminous Silk של ג'ורג'יו ארמאני!

היי גיייייייייז!

לא שאני רוצה להשוויץ חלילה, אבל אני כל כך אוהבת את העבודה שלי. לפתוח את הדלת לשליח עם חבילה נחמדה עבורי מלאה במוצרי איפור של ארמאני. תגידו לי אתם – יש יותר כיף מזה? בין המוצרים היה גם את המייק-אפ המפורסם "לומינוס סילק" שכמעט כל חובבת איפור בטח שמעה עליו בעיתונים, בלוגים וסרטוני יוטיוב.

המייק אפ שזכה במספר פרסים יוקרתיים, מגיע באריזת זכוכית יוקרתית כמצופה מחברת איפור אולרטה יוקרתי ו- HIGH END כמו ג'ורג'יו ארמאני. כנהוג במייק-אפ, הבקבוק מכיל 30 מ"ל ויש משאבה נוחה שמוצאיה כמות מעולה. לחומר יש ריח נעים ועדין. 

לפי החברה, המייק-אפ מעניק לעור זוהר מושלם עם מרקם משי וממלא נקבוביות וקמטוטים עם "טכנולוגית המיקרו-פיל". המייק-אפ עשיר בלחות על מנת להחליק על העור ועמיד לכל היום עם כיסוי נבנה. לכל סוגי העור.

אני קיבלתי את גוון 4.5 שהוא טיפלה כהה וצהוב עבורי (אני חושבת שאני צריכה גוון 4) אבל דווקא הצהבבות הזאת נפלאה להסתרת אדמומיות! (ראו בתמונה)

החברה צודקת לגמרי לגבי הכיסוי שנבנה עד לגבוה, אך אני הסתפקתי בשכבה דקה עם כיסוי בינוני פלוס (שזאת רמת הכיסוי שאני הכי אוהבת).

מריחה על חצי פנים (ללא פריימר) לצורך השוואה

שכבה אחת נותנת מספיק כיסוי כדי לגרום למראה אחיד אך עדיין מאפשרת לעור לבצבץ ולראות טבעי. אך לצורך הפוסט, המשכתי לעוד שכבה כדי לראות את רמת הכיסוי המקסימאלית ואכן הצלחתי לבנות את הכיסוי עד גבוה ועדיין המייקאפ היה נראה טוב. שכבה עבה מידי של המייקאפ מתחיל לשקוע לתוך הנקבוביות ולפי דעתי נראה פחות טוב.

מריחה של שתי שכבות על כל הפנים (בצד השני הנחתי פריימר BENEFIT POREFESSIONAL)

לאחר 30 דקות

שם המייקאפ נתן לי תחושה שאני לא אוהב את המייקאפ על העור המשן שלי. בדרך כלל כל מה שאמור להיות "זוהר, קורן" וכו' לא מכסה לי מספיק ולא עמיד עלי בכלל. הופתעתי לטובה על איך המייקאפ נראה נפלא עלי, גם בליצום אבל במיוחד במציאות. הגימור לא לחותי מידי ולא מאט מידי. פשוט נראה טבעי וקורן מבלי להראות מבריק או מנצנץ.

צילום לאחר 8 שעות

לגבי העמידות. שוב הפתעה! באותו יום איפרתי מספר לקוחות ומי שמכירה אותי יודעת שכשאני עובדת, אני מזיעה. (סקסי, לא?) הרגשתי שהמייקאפ בטוח נראה מגעיל (והאמת הוא הרגיש לי קצת כבד על העור בשלב זה) אני כשנכנסתי לרכב והסתכלתי במראה הייתי מאד שמחה לראות שלמרות שאני מבריקה וזקוקה לפידור דחוף, המייקאפ עצמו עמיד ועדיין מכסה נהדר.

עוד הפתעה שהייתה לי זה שדווקא הצד שבו מרחתי את הפריימר נראה פחות טוב ובמקרה הזה הפריימר הפך את המייקאפ לפחות עמיד. (ראו ליד האף) ולכן אמליץ להשתמש במייקאפ הזה ללא פריימר.

יצא לי גם להשתמש במייקאפ הזה על מספר מאופרות שלי עם עור יבש מאד והמייקאפ פשוט היה מ-ד-ה-י-ם ועמיד בטירוף.

לסיכום: נכון, המחיר מטורף אבל אם אתן בשוק למייקאפ יוקרתי שפשוט מושלם, זה המייקאפ בשבילכן. לעור רגיל עד יבש אני מפחדת להגיד את זה אבל יכול להיות שזה המייקאפ האהוב עלי. מכיוון שהמייקאפ הוא גם נתול שמן (oil-free) הוא גם מתאים לעור שמן מאד כמו שלי ועדיין עמיד ומהמם. אני מורידה חצי נקודה על זה שהוא הרגיש טיפה כבד על העור.

אני ממליצה למרוח את המייק-אפ עם המברשת הזו.

ציון שלי: 9.5/10

מחיר: $62

ניתן להשיג בלעדי בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.