בלוג טיפים והדרכה על תוספות שיער בקליפסים

טיפים והדרכה על תוספות שיער בקליפסים

היי גיייייייז!

כבר לא צריך להתבייש בתוספות שיער, זה כבר הפך לגמרי למיינסטרים. אל תתבלבלו כל הדוגמניות, שחקניות וזמרות כבר שנים מוליכות אותנו שולל (תודה לעידן על הביטוי שבחיים לא שמעתי אותו) עם השיער המלא ושופע שלהן. אז זהו, שלא. רק תוספות השיער של ריאנה ,שיום אחד עם קצוץ ולמחרת כבר יש לה צמה עד התחת, לובשת תוספות שוות כ-2000 דולר ובדרך כלל מדביקים או תופרים אותם לשיער הקיים. 

היום יש לכולנו את האפשרות להנות מתוספות שיער איכותיות, משיער טבעי עם קליפסים שמאפרות לנו להכניס אותן רק מתי שבא לנו. ובנוסף, המחיר רק בין 100-200 דולר.

עכשיו, עם חודש מודעות לסרטן השד חשבתי שאולי יהיה מתאים לעלות פוסט שלם על הנושא עבור נשים שעוברו טיפולים והשיער צומח בחזרה ורוצות עוד נפח או אורך.

אני שנים שמה תוספות, מגיל 16 בערך, אך עד עכשיו היה בעיקר לאורך. עכשיו שאני כ-5 חודשים לאחר לידה אתן יכולות להיות בטוחות שיש לי סתימה ענקית במחלקת מרוב הנשירה ומכורה לתוספות כדי להוסיף לנפח.

לא צריך תמיד להפציץ את הראש בתוספות. לפעמיים רק כמה חתיכות בודדות יכולות להוסיף המון. ראו איך אני מוסיפה אותן בסרטון הזה:

אני מתה על התוספות של IRRESISTABLE ME וניתן לרכוש אותם כאן. יש לי גם קוד קופון יש יקנה לכן 10% הנחה: IrresistibleAWB

התוספות שלי הם:

  • Royal Remy Hair 22" 200g
  • Royal Ash Blond #10
  • Royal Golden Blond #14
  • Royal Honey Blond #28

אם רכשת תוספות שיער איכותיות, כמובן שחשוב גם לשמור עליהן.

7 טיפים לטיפול נכון בתוספות השיער שלך

1. שימרי את הקופסה או אריזה של התוספות. זה כמקום אחסון מעולה כדי לשמור עליהן.

2. לפני שאת מעצבת את התוספות בפעם הראשונה, מומלץ לחפוף אותן. כדי שהתוספות יגיעו מבריקות ומהממות, היצרנים בדרך כלל מרססים אותן עם חומר. עם תשתמשו בחום על החומר, זה יכול לפגוע באיכות השיערות.

3. מומלץ לחפוף את התוספות מידי פעם עם שמפו עדין (שמפו תינוקות זה מעולה) וטיפה מסכה על הקצבות. בקיצור, תתייחסי לתוספות כאילו היה השיער שלך. תחפפי אותן בעדינות על מנת לא לייצר קשרים.

4. תנו לתוספות להתייבש באופן טבעי. אנחנו הכי הורסים שיער כאשר אנחנו מפזרים חום עליו כשהוא רטוב. עדיף לתת להן להתייבש ורק אז לעצב עם חום. אני אוהבת לתפוס אותן עם קולב לחציות ולתלות אותן לייבוש.

5. לפני פן, מחליק או בייביליס מומלץ להשתמש במוצר להגנה מחום.

6. לתוספות יש נטייה להתבלגן. מומלץ לסרק את התוספות בעדינות ובקפידה מהסוף לאט לאט עד השורש.

7. המעני ממוצרים על בסיס אלכוהול אשר מייבשים את התוספות (ואגב, גם את השיער שלך) כמו ספריי חזק.

תרגישי חופשי לחלוק איתי בתגובות את ההמלצות וטיפים שלך לשימוש בתוספות שיער!

xoxoxo

awb