בלוג סקירה: רביעיית צלליות פורטפוליו של קרליין

סקירה: רביעיית צלליות פורטפוליו של קרליין

היי גייייייייז!

אני מודה – זאת הפעם הראשונה שאני מנסה צלליות של חברת קרליין בהרבה הרבה זמן. לפני אולי 7 שנים רכשתי פלטת צלליות שלהם גדולה כזאת עם אולי 40 גוונים וזה היה חובבני לגמרי. אז כשהסתובבתי בסופרפארם במטרה לרכוש מוצרים "מחוץ לקופסא" שלי, ניגשתי ישר לקרליין. לאחר מספר דקות בעמדה (והרבה חוסרים במלאי) החלטתי לקנות את הרביעיית צלליות מסדרה פורטפוליו בגוון קלסי 106.

בדרך כלל מוצרי פראם מגיעים עם מלא מדבקות של מחירים/תרגומים עליהם שבסוף משאירים את המוצרים דביקים ולא יפים לעין, ולכן מאד אהבתי שבקרליין רוב המוצרים מגיעים בקופסא.

אריזת המוצר עצמו הינו פלסטיק לבן (נראה טיפה זול לטעמי) אבל עם מנגנון חמוד שנפתח בלחיצה קלה וחושף את הצלליות, מראה נחמדה ומברשת ספוג.

אני בחרתי את מספר 106 בגלל השילוב של צללית אחת מאט שחורה יחד עם 3 צלליות מבריקות שהרגישו לי נעימות מאד למגע בחנות.

בפלטה יש גוון כסוף קר עם ברק כסוף, ורוד קר עם ברק כסוף, חום-בורדו עם ברק זהב ושחור מאט.

בסוואצ' (swatch) גיליתי שרמת הפיגמט גבוהה אך בשני גוונים (החום-בורדו והשחור יש נשירה). בשלב הסוואצ' הייתי מרוצה.

החיבור של הגוונים לא כל-כך ברור ולכן לקח טיפה מחשבה לייצר לוק עיניים איתם, אבל אני דיי מרוצה עם המראה הסופי. החיבור של כל הגוונים נותן מין מראה אפור-סגלגל (מזכיר לי MAC SATIN TAUPE) שאני מאד אוהבת. (קיבלתי גם מחמאה ממוכרת בחנות שזה תמיד כיף!)

לצלליות יש מרקם קרמי, נעים, קל למריחה וקל לטשטוש. לצלליות כסף וורוד לא הייתי נשירה בכלל. לגוון חום-בורדו מעט נשירה, ולשחור קצת יותר – אבל לא ברמה שלא ניתן להתמודד איתה. (ובלי קשר מאד קשה למצוא צללית שחורה פיגמנטית בלי טיפה נשירה).

לאחר 5 שעות

לסיכום: סה"כ אני מרוצה מאיכות הצלליות במיוחד למחיר. לאחר 5 שעות (הכוללות הליכה בחוץ בשמש) הצלליות טיפה השתנו אבל עדיין נראות מעולה. הצללית הורודה במרכז העין היחידה שנעלמה. כל השאר התערבבו יחד בצורה יפה אבל קשה לראות שיש 4 גוונים שונים על העיניים. קשה לייצר מראה שלם רק עם הצלליות האלו ולכן אני הייתי צריכה להשתמש בעוד שתי צלליות ממקום אחר (אחת חום בהיר מאט כצבע לטשטוש מעברים ועוד צללית בהירה על עצם הגבה).

מחיר: 40-50 ש"ח לאחר מבצעים

ציון שלי: 8/10