בלוג כל מה רציתן לדעת על שמנים לניקוי הפנים

כל מה רציתן לדעת על שמנים לניקוי הפנים

 כבר לא מעת זמן אני עברתי לשימוש יום-יומי בשמנים לניקוי הפנים. בטח שמתן לב או ראיתן בסרטון "שגרת הלילה שלי". התחלתי לשמוע על השמנים האלו לפני כשנתיים אבל חששתי להשתמש בהם בגלל העור השמן שלי שכמו שאתן יודעות, יש לו היסטוריה ארוכה עם אקנה. תמיד חשבתי שכל מה שיש בו "שמן" הוא טוב רק לעור יבש ולעור שמן זה מתכון לקטסטרופה. אחרי שקראתי עוד ועוד על הנושא, הבנתי שדווקא שמנים יכולים להיות נפלאים גם לעור שמן אם משתמשים בהם נכון.

שמנים לניקוי פנים פופולרים כי הם מסירים את האיפור ביעלות (שמן מפרק שמן) ולא מייבשים את העור. יש גם "באלמים" (Cleansing Balms) אשר מכילים גם כל מיני דברים טובים לעור ויכולים להשאר על העור כמו מסכה במהלך הלילה. כמובן שגם בתחום הזה יש את הטרנד העולה של "שמנים טבעיים". ההבדל היחיד בין שמן ל"באלם" זה המרקם: שמן הוא נוזלי ובאלם מוצק.

שמנים מומלצים מאד לעור יבש בגלל שהם עשירים מאד בלחות, אבל גם לעור שמן כי הם באמת מסירים את האיפור, לכלוך ועודף שומן מהפנים בצורה כל כך יסודית שמאפשרת למוצרי טיפוח של לאחר מכן באמת להספג לעור בצורה מיטבית.

הטיפ הכי גדול שלי לעור שמן: לא להשאיר את השמנים/באלמים על עור כל הלילה והכל יהיה בסדר.

לפני כשנה התחלתי את דרכי עם שמנים. זה לא היה אהבה ממבט ראשון. השמן הראשון שניסיתי היה השמן לניקוי הפנים האגדי של שו ומורה (Shu Uemura Cleansing Oil). לא אהבתי את המוצר בכלל. לא הסיר את איפור העיינים הצורה טובה והשאיר שכבה של שאריות (film/residue) על העיניים ופנים.

אחרי מלא המלצות בבלוגים וביוטיוב, ניסיתי את השמן של מאק (MAC Cleanse Off Oil) בשתי הגרסאות. גם אותם ממש לא אהבתי. הם הסירו את האיפור בצורה יותר טובה אבל הרגשתי שלא משנה כמה אני שוטפת, אני יכולה להרגיש אותם על העור. גם המרכיבים לא הרשימו אותי כל כך.

החלטתי לא לוותר על כל הנושא ולנסות אולי cleaning balm. ניסיתי את של אמה הארדי (Emma Hardie Moringa Cleansing Balm) ומאז אני מכורה. המוצר הזה מסיר את האיפור מעולה והתחלתי לראות שינוי דרמטי במצב עור הפנים איתו. מאז אני ניסיתי עוד כל מיני שמנים שאני כל כך אוהבת.

כמו שראיתן בסרטון שלי, כרגע אני משתמשת גם ב-Boscia Cool Cleansing Oil ו-The Face Shop Cleansing Balm.

אני יכולה להגיד שלא כל שמן שאני מנסה היום אני אוהבת, למשל את של בובו בראון אני ממש לא אהבתי. הוא כבד מידי, דביק מידי ולמרות שאני ממש אוהבת את הריח, כל הבישום שיש בו ממש לא מומלץ למוצר טיפוח שכזה. אבל אני ממליצה פשוט לנסות עד שתמצאו את האחד שאתן הכי אוהבות כי זה פשוט שינה את כל שגרת הטיפוח (ומצב העור) שלי. זה חוסך לי המון זמן בהסרת האיפור ויחד עם זאת, לא מסיר את הלחות הטבעית של עור הפנים. פעם בשבוע אני גם משתמשת בהם כדי לעשות עיסוי טוב לפנים, אבל זה אני כבר אשמור לפוסט אחר…

האם אתן משתמשות בשמנים? על איזה אתן ממליצות?