בלוג משהו שמעצבן אותי לאחרונה!

משהו שמעצבן אותי לאחרונה!

היי גייייז!!

לפני שנתיים העלתי סרטון שבו סיפרתי על מייק-אפ שקניתי בגוון הלא נכון בהמלצת דיילת מכירות. עד היום אני מקבלת תגובות מצופות שזה קרה גם להן, וכמה זה מעצבן וכו'. אני, שמגיעה מקנדה, מכירה תרבות שונה שבה השירות מעל הכל, הלקוח תמיד צודק, בעל מקצוע באמת מקצועי, וגם אם קרתה טעות תמיד ניתן להחזיר או לקבל פיצוי. למה בארץ זה לא ככה?!?

אתן כבר יודעות שאני אוהבת את ישראל, ציונית וכל זה אבל אם יש רגעים שגורמים לי להתגעגע לקנדה זה הרגע שבו אומרים לי שאני לא יכולה להחזיר מוצר/שירות שלא מתאים לי.

לא מזמן היה לי מקרה כזה שוב שממש, ממש הרגיז אותי וגרם לי לכתוב את הפוסט הזה. לפני מעל שנה הוזמנילהתנסות במכשיר לייזר להסרת שיער ברשת "קייר". המכשיר החדש (שמו "קנדלה" או משהו כזה) מוציא רוח קרה בזמן הטיפול ולכן לא אמור לכאוב. שנים רציתי לעשות הסרת שיער בלייזר ולא עשיתי את זה בגלל שהחברות שלי סיפרו לי שזה כואב והאמת – פחדתי. בהתנסות באמת הופתעתי לטובה שהטיפול אינו כואב בכלל! ומייד רכשתי חבילה של מספר טיפולים בכ-1,200 ש"ח – השקעתי בעצמי 🙂

בטיפול הבא כבר כאב לי מאד (מ-א-ד) וצרחתי שם ולא הבנתי למה כל כך כואב לי כשלפני כמה שבועות בקושיהרגשתי את הטיפול. לאחר מספר שבועות, ניסיתי שוב, אך בגלל הכאב העצום ביקשתי להפסיק באמצע.

במהלך ההריון כמובן שלא הגעתי לטיפול ולאחר שילדתי אמרתי לעצמי עכשיו אני יכולה להתמודד עם כל כאב. לפני שבוע הלכתי שוב לטיפול. שוב צרחות. שוב הפסקתי באמצע. הלכתי למנהלת כדי לבטל את המשך הטיפולים כי הבנתי שזה לא בשבילי. שאלתי איך יכול להיות שבפעם הראשונה לא כאב לי בכלל. היא הסבירה לי שבפעם הראשונה עושים את הטיפול על הרמה הכי חלשה כדי "להתרגל" לכאב.

באנגלית קוראים לזה "false advertising". פשוט מכרו לי שקרים שהמכשיר לא כואב כדי שארכוש חבילה שלמה. עבד. אוקיי אז ביזבזתי את הכסף שלי על הטיפולים שהפסקתי באמצע, אבל לפחות אני יכולה לקבל החזר על הטיפולים שנשארו? אז זהו, שלא.

מה?!

אבל אתם מכרתם לי את הטיפול כטיפול חדשני שלא כואב ועכשיו אתם מודים שזה כן כואב! בקיצור – מכרתם לי שקר אחד גדול ואתם לא מוכנים להחזיר לי את הכסף על הטיפולים שנשארו!?

יש עוד כל כך הרבה סיפורים כאלה שפשוט מטריפים אותי. איך זה ששוב ושוב חברות עובדות עלינו, מוכרות לנו שקרים, נותנות לנו שירות גרוע ואנחנו ממשיכים לשלם ביוקר??

מה אנחנו יכולות לעשות בנושא? רעיונות, משהו?