בלוג סקירה: קונסילר של בורז'ואה

סקירה: קונסילר של בורז'ואה

היי גייייייייז!

בהמשך לחיפושים לאחר קונסילר טוב מהפארם, קיבלתי המלצה לנסות את הקונסילר "Healthy Mix" של בורז'ואה. על פי החברה, הקונסילר משלב תמצית פירות להסתרת כהויות ופגמים להשגת מראה קורן עם מרקם קרמי אשר נספג בעור מבלי להשאיר סימנים או פסים. הקונסליר מגיע בשלושה גוונים ועל פי סאווצ'ים בחנות החלטתי שהגוון הכי נכון לי הוא " eclat medium 52".

האריזה קטנה וקומפקטית ומקבלים 10ml שזה יחסית הרבה לקונסילר עממי. (בדרך כלל מקבלים 5-6ml). החומר יוצא מפייה עם חור קטן ששומר על סטריליות בצורה נהדרת וגם על נקיון האריזה.

הפורמלה משלבת תמציות משמש למראה קורן, פטל לזרימת הדם, ומלון ללחויות. אני לא יודעת כמה התמציות האלו באמת מצליחות להשפיע ובעייני זה כנראה גימיק נחמד ולא יותר מזה, אך המרקם באמת קרמי ונמרח בצורה נעימה על העור, לא מוצק מידי אך גם לא נוזלי ודליל מידי.

הייתי מגדירה את הכיסוי בינוני-גבוה. אין ספק שניתן לבנות את רמת הכיסוי עם עוד שכבה, אך עוד שכבה בוודאי תגרום להבלטתת הקמטוטים מתחת לעיניים.

החומר מתקבע באופן חלקי וסביר לאחר 30 שניות, אך עדיין מומלץ לפדר על מנת לשפר את העמידות.

לאחר טשטוש החומר, הקונליסר לא משאיר סימנים או פסים, אך כן מבליט ברמה עדינה את השיערות/קימטוטים/טקסטורה בעור הפנים.

לסיכום: הגוון שאני קניתי היה לי טוב, אך לנשים בעלות כהויות משמעותיות מתחת לעיניים אין גוון עם מספיק "כתום" על מנת לתקן באמת. רמת הכיסוי למתחת העיניים הספיקה לי, אך לא הרשימה אותי במידה יצאת דופן. דווקא אהבתי את הקונסליר יותר להסתרת פצעונים קטנים או הוספת עוד קצת כיסוי מעל מייק-אפ קליל על איזורים אחרים בפנים כמו בסנתר/לחיים. עמודות בינונית מאד (3-4 שעות).

מחיר לאחר מבצעים: 50-60 ש"ח.

ציון שלי: 7/10