בלוג פלטת 28 הצלליות של נטאשה דנונה!

פלטת 28 הצלליות של נטאשה דנונה!

היי גייזזזז!
אז ממש כמו שהבטחתי הכנתי לכם סקירה מלאה על הפלטה של נטאשה דנונה.

נטאשה דנונה בין המאפרות המובילות בארץ, בעלת בתי ספר לאיפור וחברת איפור משל עצמה הוציאה בין המוצרים שלה שתי פלטות בעלות 28 צלליות, הפלטה שהזמנתי היא הPURPLE-BLUE.
בהתאם לשאר המוצרים שלה גם כאן נטאשה לא מאכזבת ואכן מספקת איכות ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לספק.
אחרי ששמעתי כל כך הרבה דברים לגבי הפלטה החלטתי שאני חייבת לנסות אותה בעצמי.
נכון, הפלטת צלליות עשתה מסע די ארוך עד שהיא הגיעה אליי אבל ללא ספק כשהיא הגיעה כבר ממראה האריזה בהחלט התרשמתי.  נטאשה לא מתפשרת על איכות ומראה האריזות שלה, גם בפלטה הזו וגם בפלטה הנוספת הstar palette האריזות איכותיות ובעלות מחשבה רבה.

כשפתחתי לראשונה את הפלטה לשמחתי גיליתי מגוון רב של צבעים שמוצעים בפנים אך הבחנתי בזה שהצלליות מאט שיש בפלטה הן בצבעים לא בסיסיים ולא צבעים שמתאימים לצלליות מעבר, לעומת זאת הצלליות שמקבלים בפלטה מרהיבות, פיגמנטיות, נעימות במיוחד, חלקן שימריות מהממות וחלקן מאט מיוחדות ובאמת מקבלים כמות מכובדת מכל צללית.

 

אשלי וקסמן בקשי איפור פלטת צלליות נטאשה דנונה

הפלטה אכן מגוונות אך לא מאפשרת את האופציה להשתמש בה בלבד כבסיס לשידת האיפור שלך, היא תהיה חייבת להיות תוספת לצלליות מאט לשימושים בסיסיים ולמעברים דבר שמתנגש עם המחיר המאוד גבוה שנדרש על הפלטה.
כאשר הזמנתי  את הפלטה הזמנתי אותה אל הבית של אימי בקנדה,  מה שגרם לי להצליח להזמין אותה לא מהאתר הישראלי שמוכר את הפלטה ב1393 שקלים אלא מאתר בינלאומי ב200$, בערך 700 שקלים מה שאומר שהצלחתי להשיג הזדמנות שלאחרים אין וקיבלתי בדיוק את אותו המוצר שפה בארץ אפשר לקנות במחיר כפול, כשמחלקים את המחיר של הפלטה למחיר של צללית בודדת יוצא לשלם על כל צללית כ-50 שקלים, בהשוואה לחברת MAC, חברת איפור מובילה בארץ שמוכרת צלליות בודדות בכ- 90 שקלים, המחיר פר צללית הוא אכן משתלם אך אנחנו כקונים תמיד מסתכלים על המחיר הכולל שיוצא לנו לשלם באותו הרגע.

 

אשלי וקסמן בקשי איפור פלטת צלליות נטאשה דנונה

 

אשלי וקסמן בקשי איפור פלטת צלליות נטאשה דנונה

חלק הצלליות מאוד מאוד פיגמנטיות וחלקן לא, אתם יכולים לראות לפי הסווצ'ים שעשיתי לכם שאכן מקבלים בפלטה צבעים עשירים,מיוחדים, חלקם מלאי פיגמנט בצורה מפתיעה כמו הצללית הטורקיז ואחת מהצלליות הסגולות שאכן בולטת הרבה יותר ליד שאר הצלליות הסגולות, גם בצלליות השימריות אנחנו יכולים לראות הבדל בפיגמנטיות בין הצלליות, הצללית החומה והכסופה מהממות ויוצרות סווץ' אחיד ואטום ואילו הצללית ליד הצללית הכחולה אפילו לא נראית בתמונה. אנחנו מקבלים בפלטה צבעים שחלק יכולים להגדיר אותם לא לבישים אבל אם אנחנו אוהבים צבע מסויים אנחנו ממש לא צריכים להתחשב במה האחרים אוהבים, לא?

בנסיונות שיצא לי כבר להתאפר עם הפלטה שמתי לב שיש התפוררות של הצלליות, לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו כמו למשל להתחיל מהעיניים ואז לעבור לפנים עצמם.
אבל זה קצת מבאס ודי מלכלך את שאר הפלטה.

היו כמה צלליות שהפתיעו אותי מאוד כמו למשל גווני התכלת, הפיגמנט שלהם חזק מאוד, הן אטומות ויוצרות שכבת צללית אחידה ויפה גם בסווץ' וגם בשימוש.
חלק מהצלליות שהייתי בטוחה שאני מאוד אוהב עוד יותר מהאחרות אכן אהבתי יותר ויש גם כאלה שפחות התחברתי אליהן עד עכשיו.

 

אשלי וקסמן בקשי איפור פלטת צלליות נטאשה דנונה

 

הפלטה מושקעת מאוד, יפה, מלאת מחשבה אך לא עונה על כל צרכיהן של המתאפרות.
מישהי שתרצה להשקיע סכום כסף חד פעמי בפלטה טובה שתוכל לשמש אותה לכל השימושים שתרצה לא תצליח להסתדר עם הפלטה הזו בלבד.

מקווה שנהניתם, אני יודעת שלי יש עוד מלא דברים שהייתי רוצה לעשות עם הפלטה ועם כל הצבעים המיוחדים שמגיעים איתה.

נשיקות!!

ניתן להזמין את הפלטה באתר של נטאשה דנונה תמורת 1393 ש"ח

הציון שלי: 7/10

אם לא הייתי מתחשבת במחיר, הציון שהפלטה הייתה מקבלת ממני היה 8/10 אבל בגלל המחיר היקר והלא כלכך מוצדק הורדתי נקודה.