בלוג נועה קירל בשת״פ עם מאק!

נועה קירל בשת״פ עם מאק!

היי גייייייז!

נועה קירל האהובה יצאה בשת״פ היסטרי עם MAC שבו היא בחרה את המוצרים האהובים עליה של המותג. אני מתה על נועה, עוד ממזמן כשעשינו יחד סרטון, היא בעיניי הכוכבת הכי גדולה בישראל היום, לא רק בקרב בני הנוער. היא בחורה מוכשרת, חרוצה, מודל לחיקוי ויפיפייה! התמונות שלה בקמפיין הן פשוט מוש ענק!! מאוד אהבתי שהיא בחרה את המוצרים שהכי מזוהים עם סגנון האיפור שלה, שהוא טבעי, פרשי ושזוף :).

מאק היא חברה שגדלתי עליה (למי שלא יודע, הם התחילו את דרכם בקנדה), וכל כך מרגש לראות את החיבור ביניהם לבין נועה. האנשים במאק ישראל הפכו לסוג של משפחה בשבילי, והמותג ממשיך לחדש, להפתיע ולרגש עם שיתופי פעולה מעניינים וסושיאל מדיה מצוין.

האריזות החיצוניות של השת״פ שונות מהאריזות הרגילות של מאק והן מהממות. המוצרים בשת״פ הם – ברונזר, עפרון שפתיים, ליפסטיק ופלטת צלליות.

פלטת הצלליות מכילה 9 צלליות, כולן בגווני סגול/ורוד/mauve עם כמה גוונים נייטרליים. זו פלטה מושלמת ליומיום ואפשר ליצור איתה מלא לוקים שונים, מהכי טבעי למעושן סגלגל ויפייפה. יש שילוב של כמה מרקמים שונים בפלטה – מאט, שימר ואפילו מעין גליטר כזה. הפורמולה מצויינת וכולם משתלבים יחד מצויין.

השילוב בין עפרון השפתיים Faux והשפתון Whirl יוצר מראה טבעי מאוד ומחמיא לכל אחת.

הברונזר Matte Bronze הוא אחד המוצרים האיקוניים של מאק, ומסיבה טובה. הפודרה מטשטשת מעולה, לא כתמי בכלל, הלוק שנוצר איתה הוא ממש sun kissed, כאילו ממש עכשיו חזרתן מהים!

את כל המוצרים ניתן להשיג באתר מאק ישראל.