בלוג סרום Biolumin-C של דרמלוג׳יקה

סרום Biolumin-C של דרמלוג׳יקה

היי גייייייז!

זוכרים את הסרום הזה – סרום Biolumin-C של דרמלוג׳יקה, מהסרטון שלי על מומלצי 2018? אני מקבלת עליו עדיין מלא שאלות אז חשבתי שהיום ארחיב עליו בפוסט.

בהתחלה לא ממש ידעתי להסביר אפילו למה אני כל כך אוהבת אותו, רק ידעתי שהוא בדיוק מה שהיה חסר לעור שלי. השימוש במוצר מהנה מאוד, יש לו ריח מצויין, מרקם נעים מאוד ואני מרגישה שהעור שלי רך יותר ואפילו בריא יותר!

אחרי ההתלהבות הראשונית, קראתי עליו קצת והבנתי שהוא עשוי ממרכיבים שממש מתאימים לעור שלי, ובעיקר ויטמין סי. העור שלנו עובר הרבה במשך היום, וכדי לעזור לו להתגונן מפני גורמים חיצוניים, נכנסים לפעולה חומרים אנטיאוקסידנטיים, כמו ויטמין סי, שעובד עם ההגנות הטבעיות בעור שלנו.

אחד הגורמים המשמעותיים להזדקנות העור ולהופעת קמטים, כתמי שמש ופיגמנטציה הן קרני ה-UV, שאחראיות לכ-80% מהנזקים הללו. ויטמין סי מרפא חלק מנזקי ה-UV על ידי נטרול של רדיקלים חופשיים, שבמשפט אחד הם כל הגורמים הסביבתיים שגורמים להתחמצנות העור.

כולנו כבר יודעים שויטמין סי הוא מרכיב נהדר לשגרת הטיפוח שלנו. אז מה כ״כ מיוחד דווקא במוצר הזה?

ויטמין סי הוא רכיב שצריך תנאים מסויימים כדי לפעול בתכשירי טיפוח – הוא צריך להיות יציב ולא להתחמצן וכן להצליח לחדור לעור בצורה אופטימלית. סרום Biolumin-C מגיע בבקבוק אטום כדי למנוע התחמצנות ומשלב בתוכו שני סוגים של ויטמין סי סינטטי שעובדים יחדיו על מנת להבטיח יציבות לטווח ארוך. בנוסף, חידושי הטכנולוגיה מאפשרים לסרום באמת לחדור אל תוך תאי העור.

הטכנולוגיה המתקדמת בסרום Biolumin-C משלבת בתוכה חומצה לקטית (AHA) אשר עושה פילינג עדין מאוד לעור ונפטרת מתאי עור מתים ועל כן מצליחה להחדיר יותר ויטמין סי לעור.

הסרום מפחית סימני פיגמנטציה, מפחית הופעת קמטוטים וקמטים, מונע ומתקן נזקים שנגרמו כתצאה מחשיפה לרדיקלים חופשיים. בנוסף לויטמין סי, הסרום מורכב גם מתמצית פרחים יפנית (Sephora Japonica) אשר מכילה תרכובות בעלי תכונות אנטיאוקסידנטיות שמרגיעות את העור, וגם שמן צ׳יה שמוסיף אלמנטים של לחות.

כפי שכבר הבנתם, אני ממש אוהבת את המוצר הזה וממליצה עליו לכל אחת, מגיל 18 ומעלה!

מחיר: 439 ₪ (במקום 516 ₪). כרגע יש מבצע באתר, גם על המחיר והוא גם מגיע עם דיינמיק סקין ריקברי 50 SPF בגודל מוקטן.

ניתן להשיג באתר דרמלוג׳יקה – http://bit.ly/30E5Ew6

עם אתר דרמלוג׳יקה אני עובדת באפיליאציה, זאת אומרת אם תבחרו לרכוש משהו באתר שלהם דרך הקישור שלי, אני מרוויחה עמלה קטנה. זו דרך טובה עבורי להתפרנס ואשמח לתשתמשו בקישורים שלי. בתור הפרזנטורית שלהם הצופות שלי זוכות להטבה מיוחדת ומשתנה מידי חודש. על מנת לקבל את ההטבה אין צורך להוסיף אותו לסל, פשוט תדאגו להיכנס בכל פעם לאתר הרשמי של דרמלוג׳יקה ישראל דרך הקישור הזה בלבד ואוטומטית תקבלו את ההטבה. לקנייה מעל 190 ש״ח באתר! http://bit.ly/30E5Ew6